کد خبر : 1740414 | 10 اسفند 1399 ساعت 13:40 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید سایپا را شکست دهیم؛

مطهری: امیدواریم باشگاه مغانلو را جذب کند

حمید مطهری می‌گوید که یکدلی باعث صدرنشینی پرسپولیس شد و میتواند قهرمانی را هم برای این تیم رقم بزند.

مطهری: امیدواریم باشگاه مغانلو را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت و در خصوص اغاز نیم فصل دوم گفت: نیم فصل دوم مثل رانندگی در شب است و باید با تمرکز و دقت کار را جلو ببریم چون سرعت و شتاب در نیم فصل دوم به کارمان نمی‌آید. بچه های ما بعد از دو روز تعطیلی و باتوجه به فشردگی مسابقات، باعث شد که بچه های ما بازسازی فیزیکی و روانی بشوند.

 

دستیار گل محمدی در مورد بازی فردا عنوان کرد: سایپا تشکیلات و ساختار دارد و دونده و جنگنده هستند وبا تمام انگیزه وارد زمین می‌شوند. ما میخواهیم یک فوتبال تاکتیکی ارائه کنیم و بعد به نتیجه برسیم.

 

او با اشاره به نقل و انتقالات گفت: خیلی از ما درباره نقل و انتقالات سوال می‌پرسند. بحث نقل و انتقالات برای هواداران مهم و برای ما مهم تر است. ما لیستی را دادیم و الان وظیفه باشگاه است که پیگیر خرید این بازیکنان باشند. ما در چهار جام هستیم و نیاز داریم در دو سه پست، تقویت شویم و یار بگیریم.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: مهم ترین نکته تیم ما، همدلی و یکدلی است. بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه هم دست هستند. موضوع بعدی این است که بچه های متعهدانه به وظیفه خود عمل کردند و سعی می‌کنند که همیشه نهایت انرژی را بگذارند و کادرفنی هم تمام وقت وظایفش را انجام میدهد و امیدواریم این پکیج منجر به قهرمانی فصل شود.

 

مطهری با اشاره به غایبان پرسپولیس گفت: ما برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم اما فکر کنم هنوز پنجره نقل و انتقالاتی ما باز نشده و احتمال دارد مهدی ترابی را نداشته باشیم. البته شاید تا فردا شرایط طور دیگری شود.

مربی پرسپولیس راجع به شهریار مغانلو اظهار داشت: ما لیستی به باشگاه دادیم و یکی از اعضای آن شهریار مغانلو بوده و باشگاه در حال پیگیری است. امیدواریم باشگاه بتواند مغانلو را جذب کند. بازیکنان پرسپولیس همه کاراکتر قهرمانی دارند و بازیکنانی که انتخاب میکنیم باید کاراکتر قهرمانی داشته باشند و جنگجو باشند برای قهرمانی و شهریار یکی از آن هاست. امیدواریم باشگاه در خرید او موفق عمل کند.

او درباره قرعه کشی جام حذفی عنوان کرد: همه تیم ها به هم نزدیک شدند و نتایج قابل پیش بینی نیست و تیم های پایین جدول بالایی ها را شکست می‌دهند. مس نوین قابل احترام است و باشگاهی است که ساختار دارد. ما تلاش میکنیم این تیم را بیشتر بشناسیم تا در این بازی موفق باشیم. باتوجه به حضور در چهار جام باید خودمان را تقویت کنیم.

 

وی درباره بازی رفت گفت: استارت این فصل ما جلوی سایپا بود و هیچ وقت هم به دنبال عذر و بهانه نیستیم. ما آن بازی از نظر تاکتیکی موفق عمل کردیم اما نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم ولی زمین دستگردی ما را اذیت کرد چون زمین هموار نبود. ما سعی کردیم کارهای فنی را عملیاتی کنیم اما سایپا تیم خوبی بود و توانست یک امتیاز بگیرد. فردا هم احتمالا اینطور خواهد بود و ما برای پیروزی باید تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها