کد خبر : 1740431 | 10 اسفند 1399 ساعت 14:26 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

امیدواریم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم؛

صادقی: مقابل پرسپولیس خیلی انگیزه داریم

ابراهیم صادقی می‌گوید که تیم او امیدوار است امتیازات از دست رفته نیم فصل را جبران کند.

صادقی: مقابل پرسپولیس خیلی انگیزه داریم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در ابتدا گفت: انگیزه بالایی برای شروع نیم فصل داریم و هدفمان این است که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. بازیکنان جوان زیادی در تیممان داریم و همین موضوع انگیزه زیادی برای بازی پرسپولیس در تیممان ایجاد می‌کند. فردا بازی خوبی خواهد بود میتوانیم کیفیت خودمان را نشان دهیم. ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و از تجربیات نیم فصل اول استفاده خواهیم کرد و امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم.

 

وی افزود: ما نسبت به فوتبالی که بازی کردیم باید نتایج بهتری می‌گرفتیم. یک بخش آن مربوط به بازیکنان جوان ماست چون دو بازی را دقیقه ۹۰ به بعد از دست دادیم. ما سعی می‌کنیم بازیکنان جوان را استفاده کنیم و باید به آن ها فرصت بدهیم که این ها را یاد بگیرند. ما شش امتیاز را با دو امتیاز تعویض کردیم و باتوجه به نزدیکی تیم ها، می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم. با تجربه های ما جور جوانان را هم می‌کشند و سعی می‌کنند جوانان را هم ارتقا دهند.

صادقی درباره فراز و نشیب سایپا عنوان کرد: ما از نظر فنی افت نکردیم و در ۱۵ بازی فقط دو سه بازی را در دقایقی نتوانستیم خوب بازی کنیم. ما جلوی گل گهر هم قبل از اخراج بازیکنمان عملکرد خوبی داشتیم. جلوی تراکتور هم مسلط بودیم اما ظرف سه دقیقه دو گل استثنایی خوردیم. در مجموع از نظر فنی رو به رشد بودیم اما همانطور که گفتم مشکل ما این بود که دو برد را با مساوی از دست دادیم و می‌توانستیم در رتبه هشتم باشیم.

سرمربی سایپا درباره نقل و انتقالات گفت: ما تا الان آقای سیف الهی را خریدیم و دو بازیکن از دست دادیم و سعی میکنیم دو سه بازیکن دیگر هم بخریم.

 

او در مورد غایبان تیمش گفت: بعضی بازیکنان ما مصدومیت طولانی دارند و همه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و آماده هستند.

ابراهیم صادقی راجع به جام حذفی گفت: ما دو بازی پشت سر هم با نساجی در قائمشهر داریم و تلاش میکنیم از این مرحله بالا برویم.

 

وی با اشاره به جدول گفت: سه تیم الان پایین جدول هستند و چهار تیم بالای جدول. ۹ تیم وسط جدول هستند و امتیازات نزدیکی دارند. باتوجه به روند فنی خیلی امیدواریم امتیازاتی که به راحتی از دست دادیم را بگیریم و رتبه خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها