کد خبر : 1740450 | 10 اسفند 1399 ساعت 15:40 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

علی نژاد: کریمی روز مهندس را به من تبریک نگفت

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش بازهم تاکید کرد که وزارت ورزش گزینه ای در انتخابات فدراسیون فوتبال نداشت.

علی نژاد: کریمی روز مهندس را به من تبریک نگفت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی علی نژاد، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش به عنوان نماینده این وزارت، میهمان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بود. او در پایان انتخابات در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات آنها بود:

 

وزارت ورزش کمافی السابق حامی فوتبال خواهد بود

خوشبختانه انتخابات در شرایطی خوب و فضایی آرام و دموکراتیک برگزار شد. همان گونه که پیش بینی می شد، رقابت نزدیکی را شاهد بودیم و انتخابات به دور دوم کشیده شد. آقای عزیزی خادم به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدند. به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم که بتوانند به همراه هیات رئیس جدید روزهای خیلی بهتری را برای فوتبال ایران رقم بزنند. وزارت ورزش هم کمافی السابق حامی مجموعه فوتبال ایران خواهد بود.

 

وزارت گزینه ای در انتخابات نداشت

ما از قبل هم گفته بودیم که گزینه ای در انتخابات نداریم. اعضای مجمع افراد عاقل و صاحب اندیشه ای بودند و خودشان بر اساس شناختی که داشتند، به گزینه مورد نظرشان رای دادند.

علی نژاد در واکنش به تبریک روز مهندس توسط علی کریمی که حرف و حدیث های بسیاری به همراه داشت گفت: من که پزشک هستم و تبریک آقای کریمی به من نبوده است!

 

وی در مورد غیبت وزیر ورزش و اینکه آیا دلیل غیبت سلطانی فر قهر او بود، تاکید کرد: همزمان ستاد ملی جوانان به ریاست ایشان باید برگزار می شد و بنده حضور یافتم؛ قهری وجود ندارد.

 


تحریم مانع دستیابی فدراسیون به 5-6 میلیون دلار

نزدیک 5-6 میلیون دلار را فدراسیون از فیفا می خواهد. انشالله امیدواریم با رفع تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران، این امکان فراهم شود که فدراسیون به منابع مالی اش دست پیدا کند. از مسیرهای مختلف تا الان اقدام شده اما متاسفانه به دلیل تحریم ها نظام بانکی این امکان را با وجود تمایل فیفا نداشته است.

دیدگاه‌ها