کد خبر : 1740463 | 10 اسفند 1399 ساعت 16:30 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

رای استقلال و پرسپولیس به رییس رسید؟

سئوال مهم مجمع از سمیعی و خلیل زاده

رای استقلال و پرسپولیس به رییس رسید؟ این سئوال مهم مجمع از سمیعی و خلیل زاده است.

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات فدراسیون فوتبال ایران امروز برگزار شد و شهاب الدین عزیزی خادم با 47 رای در دور دوم، برنده انتخابات شد تا سکان هدایت فدراسیون فوتبال را به مدت چهار سال در اختیار بگیرد.

 

یکی از مهمترین دغدغه های فدراسیون فوتبال در ادوار گذشته، بحث های بی پایان مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود؛ دغدغه و بحث هایی که به نظر می رسد شاهد تداوم آن در ریاست چهار ساله عزیزی خادم هم خواهیم بود و باید ببینیم که نوع نگرش او نسبت به دو باشگاه بزرگ پایتخت چه خواهد بود.

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به همراه اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال نفراتی بودند که به نمایندگی از این دو باشگاه در انتخابات امروز رای دادند. رایی که شاید برای همه جالب توجه باشد که به چه کسی داده شده است. در حالی که سعید آذری، مدیرعامل فولاد در مصاحبه ای بعد از انتخابات اعلام کرد که ابتدا به کریمی رای داده و سپس در دور دوم به هاشمی رای داده، به نظر نمی رسد که دو مدیر سرخابی تمایلی به افشای رای خود داشته باشند.

 

 

 

 

رای استقلال و پرسپولیس به رییس رسید؟ این سئوال مهم مجمع از سمیعی و خلیل زاده است که پاسخ به آن می تواند سیاست های فعلی و آینده دو باشگاه را هم تا حد زیادی پیش بینی کند. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، نمایندگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در پایان انتخابات نیز با حضور در کنار عزیزی خادم ضمن تبریک پیروزی، دقایقی نیز با رئیس جدید فدراسیون فوتبال به گفت و گو پرداختند.

دیدگاه‌ها