کد خبر : 1740468 | 10 اسفند 1399 ساعت 16:46 | 185.7K بازدید | 0 دیدگاه

صید جذاب آبی‌ها از تراکتور

رسمی؛ سعید مهری به استقلال پیوست

هافبک وسط تیم تراکتور تبریز به طور رسمی به استقلال پیوست.

 رسمی؛ سعید مهری به استقلال پیوست

 به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری هافبک میانی تراکتور تبریز یکی از گزینه های مد نظر استقلال در نقل و انتقالات زمستانی بود. درباره مهری طی روزهای گذشته شایعات زیادی مطرح شد. مهم ترین مساله این بود که گفته می شد دو باشگاه توافق کرده اند تا او با محمد دانشگر معاوضه شود اما این درخواست با موافقت استقلال مواجه نشد.


در این شرایط مذاکرات ادامه یافت و کار به جایی رسید که مهدی شب گذشته با انتشار پستی اینستاگرامی به طور رسمی از تراکتوری ها خداحافظی کرد.


حالا هم باشگاه استقلال خبر عقد قرارداد با این بازیکن جوان را اعلام کرده است.

 

1577215


بر اساس اعلام باشگاه استقلال قرارداد مهدی با این تیم 2.5 ساله است و او تا پایان لیگ بیست و دوم در جمع آبی های پایتخت خواهد بود.


مهری 25 ساله که از ماشین سازی به فوتبال ایران معرفی شد، در تراکتور توانست روزهای خوبی را سپری کند و به یکی از هافبک تدافعی های مطرح لیگ تبدیل شود. این بازیکن البته در نیم فصل اول به اختلاف هایی با مدیران باشگاهش خورده بود اما بعید به نظر می‌رسید که جدا شود. با این حال او حالا به طور رسمی به استقلال پیوسته و نیم فصل دوم را در ترکیب آبی پوشان سپری خواهد کرد.


مهری با توجه به حضور ستاره های پرتعداد در خط هافبک استقلال رقابت سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهد داشت. او اما با توجه به توانایی هایش یکی از بازیکنان مورد نظر محمود فکری است که می تواند به استقلال کمک شایانی انجام بدهد.

دیدگاه‌ها