کد خبر : 1740485 | 10 اسفند 1399 ساعت 17:40 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: میلیاردر زن فوتبال؟ شایعه زیاد است!

عنوان نایب رئیس سوم (بخش زنان) فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حضورش در پست جدید منافاتی با حضورش در بادران ندارد.

موسوی: میلیاردر زن فوتبال؟ شایعه زیاد است!

به گزارش ورزش سه؛ شهره موسوی با کسب ۷۰ رای موافق به عنوان نایب رئیس سوم (بخش زنان) فدراسیون فوتبال تحت ریاست عزیزی خادم انتخاب شد. صحبت های او را در پایان مجمع بخوانید:

 

تاکید به فوتبال آقایان و بانوان به دور از انصاف است

از کل اعضای مجمع سپاسگزارم که با رای قاطع به من رای دادند. این مسئولیت من را نه تنها به فوتبال بانوان بلکه به کل فوتبال بیشتر می کند. کسانی که به من رای دادند بخش عمده شان آقا بودند و نباید نگاه جنسیتی به فوتبال داشته باشیم. تاکید به فوتبال آقایان و بانوان به دور از انصاف است و ما همه اعضای مجمع دور هم جمع شدیم که گام اساسی در راه اعتلای ورزش کشور به خصوص فوتبال برداریم و بتوانیم از طریق ورزش برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

 

بادران مسیر خودش را می رود

5-6 سال روی باشگاه بادران کار شده است. مقاطعی بوده که من دو تیم همزمان داشته و مالک هر دویشان بوده ام. در آن زمان هیچ زد و بندی وجود نداشت وای به حال الان که یک مسئولیت اجرائی قوی در بحث فدراسیون به من واگذار شده باشد. سال ها کار من این را نشان داده که منافع جمع را به منافع شخصی ترجیح می دهم. بادران مسیر خودش را می رود و تا الان هم نتایج خوبی با کمک خدا گرفته و امیدوارم که اگر شایسته صعود باشد، صعود کند.

 

من تایید صلاحیت شده ام

شهره موسوی که مدیر‌عامل باشگاه بادران هم هست در مورد اینکه طبق اساسنامه تضاد منافع در خصوص او به وجود آمده است یا خیر و باید به عنوان عضو هیئت رئیسه، اساسنامه را اجرا کند، باید؟ گفت: حتما همینجور است و اساسنامه اجرا می شود. ولی من تایید صلاحیت شده ام و وقتی کسی که تایید صلاحیت کرده حتما این را در نظر گرفته است.
او در ادامه این بحث در پاسخ به سوالی در خصوص واگذاری بادران گفت: چرا باید واگذار شود؟ من می توانم مدیرعامل نباشم و مالک هم آقای قربانیان هستند. 

 

برنامه هایی دارم که بعدا اعلام می کنم

شهره موسوی در پایان در واکنش به این موضوع که خیلی ها او را میلیاردر زن فوتبال ایران می دانند گفت: شایعه زیاد است خدا را شکر یک پولدار بیاید به این فوتبال، شاید تغییراتی ایجاد کند. برنامه هایی دارم که بعدا اعلام می کنم.

دیدگاه‌ها