کد خبر : 1740495 | 10 اسفند 1399 ساعت 18:30 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت از دستور پوچتینو

بازیکن هلندی پی اس جی به سیم آخر زد!

میشل باکر بازیکن هلندی پی اس جی این روزها از مائوریسیو پوچتینو به خاطر نیمکت نشینی های متوالی عصبانی است.

بازیکن هلندی پی اس جی به سیم آخر زد!

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو نزدیک به دو ماه پیش هدایت پی اس جی را برعهده گرفت و شرایط برای او کم و بیش خوب پیش می رود. پی اس جی با او در لیگ قهرمانان چیزی تا حذف بارسا و رسیدن به یک چهارم نهایی فاصله ندارد هرچند در لوشامپیونا اوضاع خیلی خوب نیست و پاریسی ها اقتدار فصول گذشته را نشان نداده اند و با یک بازی بیشتر از لیل، موقتا در رده دوم قرار دارند.

 

 

1577120

 

 

پی اس جی دیروز توانست با 4 گل در زمین تیم قعرنشین دیژون به برتری برسد اما پس از بازی اتفاق عجیبی رخ داد. پوچتینو از بازیکنان نیمکت نشین خود خواست که در پایان بازی وارد زمین شده و زیر نظر مربی بدنساز، تمرینات فیزیکی را انجام دهند.

میشل باکر بازیکن هلندی پی اس جی دقایقی پس از شروع تمرین عصبانی شد و زمین را ترک کرد. او هنگام خروج لگدی هم به تابلوی تبلیغاتی زد. کورزاوا مدافع چپ پی اس جی که در بازی دیشب نیمکت نشین بود، از این حرکت بازیکن هلندی عصبانی شد و از او خواست به تمرین برگردد اما باکر به حرکت خود ادامه داد. البته دقایقی بعد او پشیمان شد و به تمرین برگشت.

 

 

1577118

 

 

این اولین مورد اختلاف یک بازیکن با پوچتینو است. باکر زمان حضور توخل بازیکن اغلب ثابت پی اس جی بود و در 12بازی لوشامپیونا از ابتدا به میدان رفته بود ولی با ورود پوچتینو جایگاه خود را از دست داده و عبدو دیالو است که وارد ترکیب ثابت شده است. باکر که سابقه بازی با آژاکس را دارد، شاید با اتفاق شب گذشته جایگاهش نزد پوچتینو را بیش از پیش از دست بدهد.

 

دیدگاه‌ها