کد خبر : 1740516 | 10 اسفند 1399 ساعت 19:10 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان کار سختی دارد؛

الهویی: بازی با پرسپولیس درس بزرگی بود

مربی گل‌گهر معتقد است با کمتر کردن اشتباهات‌شان می‌توانند مقابل سپاهان نتیجه بگیرند.

الهویی: بازی با پرسپولیس درس بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی درباره دیدار فردا مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار دشوار و البته بسیار با کیفیتی خواهیم داشت، اما سختی این مسابقه برای آنها هم خواهد بود.

 

او ادامه داد: سپاهان کادر مدیریت قدرتمند، سازماندهی خوب و کادر فنی و بازیکنان با کیفیتی دارد و می‌تواند حریف قدرتمندی برای ما در مسابقه فردا باشد ولی آن چیزی که فراتر از کیفیت و نام سپاهان برای ما اهمیت خواهد داشت، این است که نسبت به هفته‌های گذشته اشتباهاتمان را در جریان بازی کمتر کنیم.

 

مربی گل‌گهر یادآور شد: آن چیزی که هفته قبل مقابل پرسپولیس اتفاق افتاد و مهم‌ترین درس برای ما در گل‌گهر در نیم‌فصل اول محسوب می‌شود، این بود که خوب بودن ما در جریان مسابقه و در ۴۵ دقیقه کافی نیست.

 

الهویی تصریح کرد: در کنار کیفیت خوب، باید اشتباهات فردی را در لحظه انتقال از دفاع به حمله و بالعکس، کمتر کنیم. در طول هفته آقای قلعه‌نویی بارها و بارها در جلسات آنالیز فنی با بازیکنان صحبت کردند و تمرینات خوبی داشتیم و هم‌قسم شدیم تا با کمتر کردن اشتباهات در جریان بازی و با تمرکز بیشتر در طول ۹۰ دقیقه کار کنیم.

 

او اضافه کرد: می‌خواهیم در تمام جریان مسابقه عملکرد خوبی ارائه دهیم تا به مسیر موفقیت برگردیم و امیدار هستیم از فردا مقابل سپاهان در این مسیر قرار بگیریم. به دنبال عملکرد خوب با حداقل اشتباه برابر سپاهان هستیم.

دیدگاه‌ها