کد خبر : 1740533 | 10 اسفند 1399 ساعت 17:00 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز به نفرات جدید داریم؛

یزدی: بدون اجازه با بازیکنان ما مذاکره می‌کنند

سرمربی نفت مسجدسلیمان از دیگر باشگاه‌ها بخاطر مذاکره با بازیکنان‌شان ابراز گلایه می‌کند.

یزدی: بدون اجازه با بازیکنان ما مذاکره می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی در نشست خبری قبل از دیدار نفت مسجدسلیمان و تراکتور اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که پس از چند سال دوباره به شهر اولین‌ها و شهر خودم برگشتم و واقعا از ته دل ابراز خوشحالی می‌کنم.

 

او ادامه داد: تراکتور تیم قابل احترام و خوب در لیگ برتر است و امیدوار هستیم برنامه‌هایی که در روزهای اخیر داشتیم و تمرین کردیم را در مسابقه اجرا کنیم و در نخستین مسابقه بتوانیم شرایطی رقم بزنیم تا کیفیت فنی تیم مشخص شود.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره آخرین وضعیت جدایی بازیکنان این تیم ابراز کرد: در فصل نقل و انتقالات هستیم ولی باید از دیگر باشگاه‌ها گلایه کنم چراکه بدون هماهنگی با مدیران نفت مسجدسلیمان، در حال مذاکره با بازیکنان ما هستند و این مسئله جای گله دارد و اخلاق حرفه‌ای نیست.

 

یزدی اضافه کرد: متاسفانه فکر می‌کنم این اتفاقات بد برای ما افتاده و با بازیکنان نفت مسجدسلیمان صحبت کرده‌اند. ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته است، اما اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه وعده دادند تا به زودی این مشکل برطرف شود و ما باید در ادامه کار بتوانیم نفرات جدیدی را اضافه کنیم.

 

او یادآور شد: در نیم‌فصل اول نیز تیم ما تا حدودی توانست کیفیت خود را نشان دهد ولی باید برای رفع چالش‌ها و مشکلات نفراتی را اضافه کنیم تا بتوانیم قدرت و صلابت بیشتری در ادامه مسیر داشته باشیم.

دیدگاه‌ها