کد خبر : 1740584 | 11 اسفند 1399 ساعت 09:54 | 81.3K بازدید | 1 دیدگاه

دعوت نیمکت اتلتیکو به سکوت؛

حرکت جنجالی ستاره اتلتیکو پس از گلزنی (عکس)

ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکو مادرید، در دیدار دیشب این تیم برابر ویارئال پس از دوختن توپ به تور دروازه، با حرکتی بحث برانگیز، هم تیمی‌اش روی نیمکت اتلتیکو را دعوت به سکوت کرد.

حرکت جنجالی ستاره اتلتیکو پس از گلزنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس پس از گلزنی در دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر ویارئال با قرار دادن انگشت اشاره روی لب ها، آن هم رو به نیمکت خودی سر و صدا به پا کرده است.

 

ستاره پرتغالی اتلتیکو پس از کنترل توپ با سینه، گل دوم اتلتیکو را در دقیقه 69 وارد دروازه ویارئال کرد، اما واکنش او پس از گلزنی بود که سوژه شد! فلیکس پس از گلزنی رو به نیمکت اتلتیکو کرد و با قرار دادن انگشت روی لب ها شخصی از نیمکت نشینان را دعوت به سکوت کرد!

 

1577409

1577408

1577411

1577418

1577412

1577414

1577404

 

مهاجم 21 ساله اتلتیکو به خاطر تعداد اندک گل هایی که در این فصل به ثمر رسانده در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته و گاهی حتی از ترکیب تیم هم کنار گذاشته شده بود.

 

او در بازی اتلتیکو برابر چلسی نیز از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت و تنها پس از مصدومیت توماس لمار فرصت بازی پیدا کرد و در نیمه دوم به زمین آمد.

 

1577417

 

اتلتیکو مادرید همچنان صدرنشین لالیگا است و هفته آینده به مصاف رئال مادرید، رقیب همشهری، خواهد رفت.

با توجه به مصدومیت لمار، ژوائو فلیکس می تواند از ابتدا برابر رئال مادرید به میدان برود، باید دید دیگو سیمئونه حرکت شب گذشته او را چگونه تفسیر می‌کند.

 

البته پس از بازی مشخص شد که مخاطب حرکت عصبانی ژوائو فلیکس، نه نیمکت اتلتیکو و سرمربی تیم، که دوست صمیمی اش رنان لودی بوده است.

 

فلیکس پس از بازی در مصاحبه با خبرگزاری کوپ گفت که مخاطب این حرکت رنان لودی، مدافع برزیلی اتلتیکو، بود که قبل از شروع بازی به او گفته بود باید بیشتر تلاش کند.

خبرنگار کوپ گزارش کرده است که ژوائو فلیکس این حرکت را رو به رنان لودی که صمیمی ترین دوستش در اتلتیکو است، انجام داده و مخاطب او دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، نبوده است.

لودی قبل از شروع بازی و در رختکن تیم به طعنه به فلیکس گفته بود که او چند وقتی است گل نزده و باید بیشتر تلاش کند و باتری هایش را شارژ کند.

 

1577474

 

رنان لودی نیز این موضوع را تایید کرده و ضمن انتشار عکسی از فلیکس در استوری اینستاگرامش، نوشت: "عصبانی نباش. یک چیزی گفتیم و تمام شد. ما با هم هستیم برادر."

دیدگاه‌ها