کد خبر : 1740608 | 11 اسفند 1399 ساعت 11:17 | 30.3K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا به خانه بازمی‌گردد؟

میکل آرتتا گزینه خوان لاپورتا برای هدایت بارسلونا

بارسلونا به زودی رییس جدید خود را انتخاب خواهد کرد و خوان لاپورتا، کاندیدایی که بیشترین شانس را برای نشستن پشت میز ریاست کاتالان ها دارد، میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، را به عنوان گزینه بعدی هدایت بلوگرانا در نظر دارد.

میکل آرتتا گزینه خوان لاپورتا برای هدایت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا یکی از اصلی‌ترین گزینه های هدایت بارسا در صورت پیروزی خوان لاپورتا در انتخابات ریاست این باشگاه است.

 

کاتالان ها به زودی انتخابات ریاست این باشگاه را برگزار می کنند و خوان لاپورتا در بین کاندیداها از بیشترین شانس برای نشستن پشت میز ریاست بلوگرانا برای دومین دوره برخوردار است.

 

لاپورتا که در دوران موفقیت آمیز حضور گواردیولا در این باشگاه، ریاست بارسا را بر عهده داشت، برنامه های بلندپروازانه ای برای کاتالان ها در نظر دارد.

 

گفته می شود که او قصد دارد در صورت انتخاب شدن، میکل آرتتا را جایگزین رونالد کومان، سرمربی فعلی بارسا، کند.

 

1577452

 

رونالد کومان که تازه در تابستان گذشته هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت، در این فصل نتوانسته به نتایج دلخواه کاتالان ها برسد و فصلی پر فراز و نشیب را روی نیمکت تیمی که نیاز به بازسازی اساسی دارد، پشت سر گذاشته است.

 

رادیو کاتالان گزارش داده که رییس احتمالی جدید بارسلونا قصد دارد سرمربی مورد نظر خود را به هدایت کاتالان ها بگمارد و با توجه به اینکه ژاوی هرناندز، اسطوره این باشگاه، در تابستان آتی به بارسلونا نخواهد آمد، برای این منظور میکل آرتتا را در نظر دارد.

 

آرتتا از محصولات آکادمی لاماسیا است و قبل از در دست گرفتن سکان هدایت توپچی ها، بیش از سه سال به عنوان دستیار گواردیولا هدایت منچسترسیتی را برعهده داشت.

آرتتا توانسته در آرسنال، که نخستین شغل او به عنوان سرمربی یک تیم درجه یک است، نیز بسیاری را تحت تاثیر خود قرار دهد.

آرتتا به دلیل ارتباطی که با گواردیولا دارد و همچنین سبک فوتبالی که ارائه می کند مورد توجه لاپورتا قرار گرفته است.

 

1577456

 

میرر فوتبال همچنین گزارش کرده که لاپورتا در توافقی با نمایندگان هکتور بلرین، مدافع آرسنال، در تلاش است تا با مذاکره با توپچی ها مقدمات بازگشت این مدافع راست را به باشگاهی که کار خود را از آنجا آغاز کرده بود، فراهم کند.

بلرین 25 ساله از زمان پیوستن به توپچی ها در 16 سالگی تاکنون در بیش از 200 بازی برای این تیم به میدان رفته است.

قرارداد او در تابستان 2023 با آرسنال به پایان خواهد رسید اما میرر دریافته که این بازیکن اسپانیایی آماده بازگشت به باشگاه سابق و شهر زادگاهش است.

 

 

دیدگاه‌ها