کد خبر : 1740735 | 11 اسفند 1399 ساعت 18:20 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

انتخابات قانونی و بدون سوگیری برگزار شد

پیام عزیزی‌خادم بعد از تکیه زدن به صندلی ریاست

رییس فدراسیون فوتبال در پیامی از همه عوامل برگزاری انتخابات این فدراسیون تشکر کرد.

پیام عزیزی‌خادم بعد از تکیه زدن به صندلی ریاست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم که روز گذشته توانست در یک انتخابات جذاب و نفس گیر برای 4 سال آینده ریاست فدراسیون فوتبال را در دست بگیرد، پس از برگزاری انتخابات پیامی را منتشر کرد.


متن پیام رییس جدید فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

 

به نام آنکه هستی نام از او یافت
هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد
خداش  در همه حال از بلا نگه دارد

 

پس از شکر و سپاس خاشعانه  و مستمر به درگاه الهی بواسطه عنایت او و جلب اعتماد مجمع محترم فدراسیون  فوتبال و با توکل به الطاف لایزال او و درخواست حمایت و مساعدت از او  برای برداشتن  بار مسوولیت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و امید پاسخ شایسته به مطالبات به حق ملت بزرگ ایران برای اعتلای فوتبال ملی و با آرزوی بازگشت اعتماد  ، اعتبار و افتخار به فدراسیون و فوتبال کشور  بر خود فرض میدانم که از ؛ یکایک اعضای محترم و بزرگوار مجمع فدراسیون فوتبال که در یک روند قانونی ، سالم ، شفاف ، عقلانی و دموکراتیک زمینه برگزاری انتخابات رئیس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال را فراهم  آورده و با اعتماد به اینجانب و برنامه های پیشنهادی فرصت خدمت به من بخشیدند ،  تشکر و قدرشناسی کنم .


همچنین بر خود واجب میدانم  از ارکان فدراسیون فوتبال ، مدیران و کارکنان محترم این نهاد مدنی و محبوب قدر دانی و تشکر نمایم .


تشکر ویژه از آن ملت بزرگ ایران است که در طول این مدت با هوشیاری و علاقه برنامه ها ، گفتگوها و رقابت ها را پایش نموده و از طریق رسانه ها، نقطه نظرات سازنده خود را صادقانه منعکس نمودند .


سپاسگزار رسانه ملی و دیگر رسانه ها و جراید محترم کشور هستم که برای تنویر اذهان عمومی مساعی نیکویی را  برای یک انتخاب مهم در این برهه مهم تاریخ  فوتبال ملی به عمل آوردند .


از دوستان و همکاران رقیب که با مشارکت فعال و صادقانه و راهگشایانه خود ، شجاعانه و دوستانه پای در عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته و برای اعتلای فوتبال ملی افق گشایی نمودند ، به طور ویژه تشکر و قدرانی مینمایم


شایسته است که تمهیدات دولت محترم ، نهاد های دولتی و وزرات محترم ورزش و جوانان کشور را برای  برگزاری یک انتخابات قانونی و بدون سوگیری مغتنم داشته و پاس دار اهتمام  آنان باشم.


در پایان از خداوند منان صمیمانه مسالت مینمایم که به من بصیرت ، قدرت ، سعه صدر و تدبیری عنایت فرماید تا قدردان و سپاس گزار الطاف او و همه یاران فوتبال کشور و همراهان و ذی نفعان فوتبال کشور باشم و برای اعتلای فوتبال کشور و تحقق وعده ها و برنامه ها از توفیقات روزافزون او و همه علاقه مندان برخودار و بهرمند باشم .

 

آری به اتفاق جهان میتوان گرفت
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
11 اسفند 1399
فدراسیون فوتبال جهموری اسلامی ایران
شهاب الدین عزیزی خادم

دیدگاه‌ها