کد خبر : 1740768 | 11 اسفند 1399 ساعت 20:40 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

روبن دیاز:

منچسترسیتی می تواند بدترین دشمن خودش باشد

روبن دیاز، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، معتقد است که این تیم می تواند بدترین دشمن خودش باشد.

منچسترسیتی می تواند بدترین دشمن خودش باشد

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ارزشمند و البته دشوار و منچسترسیتی در بازی روز شنبه برابر تیم شگفتی ساز این فصل یعنی وستهام باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند و با توجه به تساوی منچستر یونایتد برابر چلسی فاصله آنها با رقیب همشهری به 12 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

روبن دیاز بازیکنی بود که در نقل و انتقالات تابستانی از بنفیکا به منچسترسیتی پیوست. از زمان حضور او در این تیم، خط دفاعی تیم پپ گواردیولا با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده است. او اکنون در مصاحبه ای با تلویزیون رسمی منچسترسیتی درباره وضعیت این تیم گفت: " ما در همان مسیری که قرار داریم یعنی تمرکز روی هر بازی به کار خود ادامه خواهیم داد.

 

 

1577680

 

 

اکنون ما منتظر بازی بعدی هستیم نه چیز دیگری. بدترین دشمنی که می‌توانیم داشته باشیم خودمان است. باید ذهنیت درست مان را حفظ کنیم و همین گونه ادامه دهیم."

 

گفتنی است منچسترسیتی در ادامه مسابقات فشرده خود در این فصل سه شنبه شب به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت و پس از آن ابتدای هفته آینده در دیداری بسیار مهم میزبان منچستر یونایتد خواهد بود؛ دو مسابقه ای که پیروزی در آنها می تواند تیم پپ گواردیولا را به قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر انگلیس بسیار امیدوار کند.

دیدگاه‌ها