کد خبر : 1740772 | 11 اسفند 1399 ساعت 19:59 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش می کنیم در آینده کیفیت بهتری داشته باشیم؛

الهویی: قلعه‌نویی دشمن جامعه داوران نیست

سعید الهویی بخش عمده ای از صحبت هایش در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان را به صحبت در مورد اشتباهات داوری پرداخت و حرف های جدید را با خطاب قرار دادن مسئولین فوتبال در ایران مطرح کرد.

الهویی: قلعه‌نویی دشمن جامعه داوران نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان که با نتیجه یک بر صفر اتفاق افتاد، با تبریک به تیم میزبان حرف هایش را اینطور آغاز کرد: به شما خسته نباشید می گویم و به سپاهان تبریک می گویم. یکی از بازی‌های با کیفیت این فصل بود.


او با اشاره به صحبت های امیر قلعه نویی در مورد بازی بیان کرد: قبل از بازی قلعه نویی با بازیکنان صحبت کرده بود که بازی در این سطح و میان دو تیم با کیفیت خیلی سخت است و برنده را فقط و فقط اشتباهات مشخص می کند. ما متاسفانه اشتباهاتی داشتیم که به سپاهان موقعیت گلزنی دادیم. از موقعیت هایمان هم نتوانستیم استفاده کنیم. بازی سطح بالایی بود همانطور که محرم نویدکیا اشاره کرد. به سپاهان و محرم نویدکیا تبریک می گویم. تیم بسیار با کیفیتی هستند روز سختی برای هر دو تیم بود.


او در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات بازی و عملکرد داور مسابقه اضافه کرد: اتفاقاتی که در زمین افتاد به ضرر ما بود. این ضرر ما در واقع متضرر کرد. اکثر این دوستان بازی برگشت فصل گذشته سپاهان و نفت آبادان را در خاطر دارند. دقیقه 43 نیمه اول آن مسابقه سروش رفیعی کارت زرد دارد و یک تکل می زند و کارت زرد دوم را می گیرد و از زمین مسابقه اخراج می شود. پارسال ما 45 دقیقه مقابل نفت آبادان ده نفره بازی کردیم. امسال اما سروش همان تکل را با همان کیفیت می زند ولی کارت زرد دوم را نمی گیرد. تکل سروش روی پا احمد زنده روح بود و داور کارت زرد نشان داد.


الهویی حرف هایش را از سر گرفت و گفت: ما اصلا نتیجه بازی را کنار می گذاریم. به سپاهان تبریک می گوییم و آرزوی موفقیت. ما بحثمان فراتر از یک بازی است. اشتباهاتی که مدام در حال تکرار است. یک مربی تمام لحظات تیمش درگیر کارش است و این سوال برایش مطرح می شود که چرا این همه اشتباه علیه تیم من است. وقتی یک داوری چنین صحنه ای را اخراج مستقیم می کند و یکی دیگر این صحنه را کارت زرد دوم نمی دهد و هر دو بر علیه تیم شما اتفاق می افتد، این سوال پیش می آید که چرا! من معذرت می خواهم از کمیته انضباطی و داوران. کسی را هم محکوم نمی گذاریم. فقط یک سوال داریم و آن را پاسخ دهید. وقتی یک داور فصل گذشته یک پنالتی واضح را علیه تیم ما می گیرد و امسال هم همان اشتباه را تکرار می کند، مربی آن تیم نباید از خودش بپرسد چرا.


مربی گل گهر ادامه داد: سپاهان سال گذشته خطای مهاجمش روی یک مدافع را پنالتی گرفتند. امسال آقای قلعه نویی در تیم دیگر هستند و یک صحنه تمارض را پنالتی می گیرند. آن داور پاک ترین است و من به او ایمان دارم ولی این سوال مطرح می شود که چرا. کمیته داوران، کمیته محترم انضباطی و  قلعه نویی دشمن جامعه داوران نیست و همیشه پشت داوران بوده؛ همیشه می گوید جامعه داوری عدالت می خواهد. الان هم چیزی جز عدالت نمی خواهیم. فقط می خواهیم به جای اینکه ما را محروم و محکوم کنید، صحبت‌های ما را گوش کنید شاید حق داشته باشیم. بیایید حرف ما را بشنوید. اگر حق بدهید، چند لحظه صحبت کردن به ما کمک می کند که آرام تر بشویم.


مربی گل گهر بار دیگر با تبریک به سپاهان صحبت هایش را از سر گرفت و گفت: در انتها به تیم سپاهان تبریک می‌گوییم. تلاش می کنیم در بازی‌های آینده اشتباهات کمتری انجام بدهیم و کیفیت بهتری داشته باشیم و تلاش می کنیم پروسه حرکتی را تسریع ببخشیم. پارسال بازی با گل گهر یک بازی ساده برای ما بود ولی امروز بازی سختی برای سپاهان بود. این نشان می دهد قلعه‌نویی از گل‌گهر تیمی ساخته که تیم با کیفیت سپاهان را تحت فشار قرار می دهدو در نهایت بازی با اشتباهات با یک گل به سود سپاهان تمام شد.

 

الهویی در مورد مصدومیت دشتی عنوان کرد: متاسفانه امروز بدشانسی های زیادی داشتیم. دو تعویض اجباری پیاپی داشتیم. هم دشتی و هم آرتا. در اختیار کادرپزشکی هستند. حتی فراموش کردم بگویم روز سختی از این لحاظ داشتیم و در این مورد حرف بزنم. مصدومیت این دو بازیکن و سه بازیکن جدید دیگری که با آنها توافق کرده ایم، در این بازی به ما آسیب زد و حتی ما لیست 23 نفره کامل هم برای بازی نداشتیم. ان شاالله طوری نباشد و در بازی‌های آینده آن‌ها را در اختیار داشته باشیم.


الهویی در پایان گفت: باز هم تشکر از باشگاه سپاهان. باز هم این جمله را می گوییم. موفقیت یک پروسه زمان بر است. سپاهان نمونه این است که سال ها باید تلاش کرد و باید آجر روی آجر گذاشته شود و ان‌شاالله باشگاه گل گهر نیز روزی به همین جایگاه سپاهان برسد.

دیدگاه‌ها