کد خبر : 1740825 | 11 اسفند 1399 ساعت 21:48 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل طلایی و حیاتی از نوع سجاد شهباززاده (عکس)

دروازه ها در نیم فصل دوم کوچک تر می شود. این یک اصلاح فوتبالی است بین مربیان بدین معنی که در نیم فصل دوم امتیاز گیری سخت تر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، فرقی نمی کند. هم برای تیم های مدعی قهرمانی و هم برای تیم هایی که به دنبال کسب سهمیه یا جایگاه آبرومند هستند و ایضا برای تیم هایی که برای بقاء می جنگند. در بازی های امروز هم این موضوع در نتایج هویدا بود. استقلال از مس یک امتیاز گرفت. هم چنین تراکتور از نفت مسجد سلیمان. در بازی های دور برگشت به خصوص برای تیم های مدعی مهره های باتجربه با استفاده از تک موقعیت ها می توانند سرنوشت خوبی برای تیم خود رقم بزنند که در بازی سپاهان – گل گهر سجاد شهباززاده به خوبی این کار را انجام داد. مهاجمی که به نظر می رسد در تیم محرم نوید کیا شکوفایی دوباره ای داشته است. او امروز و در این بازی یک گل حرفه ای و تماشایی زد و همین یک گل برای سه امتیاز کافی بود. گل طلایی و حیاتی سجاد شهباززاده سپاهان را  در کورس قهرمانی نگه داشت. تصور کنید این گل به ثمر نمی رسید و سپاهان تنها به یک امتیاز دست پیدا می کرد. اختلاف 4 امتیاز می شد و پرسپولیس می توانست رفته رفته خود را برای جدا کردن از تعقیب کننده خود مهیا کند اما اکنون اختلاف به اندازه یک بازی است. کافی است پرسپولیس در یک بازی مغلوب شود و سپاهان در یک بازی برنده. آنوقت جای تیم های صدرنشین عوض می شود.

 

1577738

 

سجاد شهباززاده حالا به کوله باری از تجربه عصای دست محرم نوید کیا در خط حمله شده است. البته او زحمت دیگر همبازیان خود را تکمیل می کند. از پیام نیازمند که درون دروازه ایستادگی می کند تا مدافعان و امید نورافکن که به او پاس گل می دهد.

 

1577737

دیدگاه‌ها