کد خبر : 1740841 | 11 اسفند 1399 ساعت 23:48 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

این بدترین فصل مانوئل نویر است

مانوئل نویر در این فصل به اندازه فصول گذشته در بوندسلیگا درخشان ظاهر نشده است.

این بدترین فصل مانوئل نویر است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بر خلاف فصول قبل امسال تنها با دو امتیاز برتری نسبت به لایپزیش در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته و هر لغزشی ممکن است امکان تکرار قهرمانی را از این تیبم بگیرد. خط دفاعی بایرن مونیخ به اندازه سالهای قبل مقتدر ظاهر نشده و این افت محسوس یکی از اصلی ترین دلایل فشردگی جدول بوندسلیگا بوده است. مانوئل نویر که چند ماه قبل به عنوان بهترین دروازه بان سال 2020 جهان انتخاب شد نیز در رقم خوردن این عملکرد نقش داشته است.

 

1577757

 

از زمان انتقال از شالکه به بایرن مونیخ در سال 2011، مانوئل نویر هرگز بیش از 32 گل در یک فصل بوندسلیگا دریافت نکرده بود. اما حالا این فصل بایرن بعد از گذشت تنها 23 هفته 32 بار دروازه خود را باز شده دیده است. تقریبا غیرممکن است بایرن مونیخ تا پایان فصل هیچ گل دیگری دریافت نکنند و بدین ترتیب این بدیرین فصل بوندسلیگا مانوئل نویر از زمان انتقال به بایرن مونیخ بوده است.

 

البته بدترین رکورد نویر 44 گل خورده در لیگ در آخرین فصل حضورش در شالکه است و با توجه به سلطه همیشگی باواریایی ها در بوندسلیگل بعید است هیچگاه دیگری چنین رکوردی برای او در بایرن مونیخ نیز تکرار شد. در صورت بهبود این روند در ادامه فصل، بایرن مونیخ و مانوئل نویر می توانند یک قهرمانی دیگر را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها