کد خبر : 1740852 | 12 اسفند 1399 ساعت 00:34 | 104.4K بازدید | 144 دیدگاه

شایعات حکایت از تغییر روی نیمکت استقلال می‌دهند

نظرسنجی: آیا با برکناری محمود فکری موافقید؟

اخبار و شایعات خبر از جدایی محمود فکری می‌دهند و به نظر می‌رسد برای چهارمین فصل متوالی، سرمربی استقلال فصل را به پایان نمی‌رساند.

نظرسنجی: آیا با برکناری محمود فکری موافقید؟

به گزارش "ورزش سه"، توقف استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر، کاسه صبر هواداران و هیئت مدیره استقلال را لبریز کرده است و رسیدن اختلاف آبی پوشان با پرسپولیس در صدر جدول به عدد شش، باعث شده است شامگاه دوشنبه اخبار فراوانی پیرامون جدایی محمود فکری در رسانه ها منتشر شود.


محمود فکری که در تابستان 99 با حواشی فراوان از نساجی جدا و به استقلال پیوست، سبک بازی و تاکتیک تیمی او از همان ابتدای فصل مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و حتی در روزهایی که استقلال در صدرجدول قرار داشت، آنها از عملکرد تیمشان رضایت نداشتند.


شکست برابر سپاهان در هفته پایانی نیم فصل نخست آغاز جرقه جدایی فکری بود و تساوی بدموقع مقابل مس رفسنجان باعث شد تا چوب خط های فکری پر شده و اکنون اکثر رسانه ها و خبرگزاری های رسمی خبر از برکناری فکری داده و از گزینه هایی نظیر مجیدی، قلعه نویی و حتی نکونام برای جانشینی او خبر می دهند.


محمود فکری تا پایان هفته شانزدهم موفق شد در 7 دیدار به پیروزی برسد و در 6 مسابقه نیز تیم او با نتیجه تساوی متوقف شد. سه شکست برابر فولاد، سایپا و سپاهان نیز دیگر عملکرد فکری در استقلال است. حالا به نظر می رسد رسیدن اختلاف با صدر به عدد 6 و دیدار سخت هفته آینده مقابل فولاد دست به دست هم داده تا زمزمه های جدایی فکری بیش از پیش به گوش برسد.


نکته جالب اینکه در صورت اعلام خبر رسمی جدایی فکری از استقلال، او چهارمین سرمربی متوالی خواهد بود که فصل را با آبی پوشان آغاز می کند ولی به سرانجام نمی رسد. استقلال در لیگ هفدهم با منصوریان آغاز کرد و با شفر به پایان رساند، در لیگ هجدهم با پیرمرد آلمانی لیگ را آغاز کرد و با فرهاد مجیدی به اتمام رساند. در ابتدای لیگ نوزدهم استراماچونی سرمربی استقلال بود و در نهایت آبی پوشان فصل را مجیدی به پایان رساندند و حالا برای چهارمین فصل متوالی سرمربی ابتدای فصل استقلال، در میانه های راه از این تیم جدا می شود.

 

شما کاربران محترم ورزش سه با ارسال نظرات خود به ما بگوئید آیا با برکناری محمود فکری موافق هستید؟ در صورت موافقت، از میان گزینه های مطرح شده کدام فرد را مناسب نیمکت استقلال می دانید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود.

 

دیدگاه‌ها