کد خبر : 1740986 | 12 اسفند 1399 ساعت 15:01 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیته:

نیمار بالغ‌تر از دوران حضورش در بارسلوناست

سرمربی تیم ملی برزیل معتقد است نیمار نسبت به 4 سال پیش بازیکنی به مراتب کامل تر است.

نیمار بالغ‌تر از دوران حضورش در بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است نیمار از زمانی که به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته، بازیکن پخته‌تری شده و حالا بیشتر در خدمت تیم بازی می‌کند.

این مهاجم برزیلی در تابستان 2017 پس از چهار سال حضور در بارسلونا در ازای پرداخت شدن رقم فسخ 222 میلیون یورویی قراردادش توسط پاری‌سن‌ژرمن به این تیم فرانسوی ملحق شد. با وجود اینکه در دو سال اخیر بحث بازگشت نیمار به بارسلونا به شدت مطرح بوده، اما اخیراً از تمایلش برای تمدید قراردادش با PSG سخن گفت.

 

 

1572928

 

 

تیته در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت:« نیمار حالا به بلوغ بیشتری رسیده است. زمانی که او در بارسلونا بازی می‌کرد و در روزهای اول حضورش در تیم ملی برزیل، بیشتر تمایل داشت در پست بال بازی کند، گلزنی کند، دریبل بزند و کارهای انفرادی انجام دهد.

حالا اما نیمار پیشرفت کرده و در کنار گلزنی، برای هم‌تیمی‌هایش هم موقعیت‌سازی می‌کند. او حالا چیزی است که ما به آن "تیر و کمان" می‌گوییم، او می‌تواند در کنار انجام یکسری کارها، موقعیت‌هایی که نصیبش می‌شود را هم به سرانجام برساند. نیمار توپخانه خود را مجهز کرده است.»

 

 

1432455

 

 

نیمار که تا سال 2022 با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، از زمان پیوستنش به این تیم فرانسوی تاکنون در 103 بازی به میدان رفته و 83 گل نیز به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها