کد خبر : 1741020 | 12 اسفند 1399 ساعت 18:20 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و توضیح درباره وضعیت کاوانی و پوگبا

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که مصدومیت ادینسون کاوانی به پایان رسیده اما پل پوگبا هنوز به طور کامل بهبود نیافته است.

سولسشر و توضیح درباره وضعیت کاوانی و پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اروگوئه‌ای منچستریونایتد در دو بازی قبلی این تیم به دلیل مصدومیت غایب بوده است اما با توجه به صحبت‌های اوله گنار سولسشر به نظر می رسد که ادینسون کاوانی مشکلی برای همراهی شیاطین سرخ در مسابقه فردا برابر کریستال پالاس نخواهد داشت. در مورد پل پوگبا اما اینگونه نیست و به طور قطع بازی فردا را از دست خواهد داد.

 

 

1578071

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پیش از بازی فردا مقابل کریستال پالاس درباره وضعیت ادینسون کاوانی و پل پوگبا گفت: " امروز صبح یک جلسه تمرینی داشته ایم که تقریبا سبک بود. در مورد بازی فردا چند تردید وجود دارد که ما باید روی آنها وقت بگذاریم. ادینسون تمرین کرده است و این امری بسیار خوب محسوب می‌شود. امیدواریم بعد از جلسه تمرینی واکنشی نداشته باشد و تیم را همراهی کند.

 

اما پل هنوز آماده نیست. او احساس بهتری دارد اما هنوز با تیم تمرین نکرده است بنابراین قطعاً به لندن سفر نمی کند."

 

 

1578072

 

 

گفتنی است پل پوگبا پیش از مصدومیت در جریان تساوی 3-3 منچستر‌یونایتد برابر اورتون در فرم خوبی به سر می برد اما بدشانسی به سراغ او آمد و آسیب دیدگی باعث شده که ستاره فرانسوی از آن زمان نتواند در ترکیب شیاطین سرخ به میدان برود. همچنین زمان دقیقی در رابطه با بازگشت پوگبا مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها