کد خبر : 1741071 | 13 اسفند 1399 ساعت 00:03 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

چشم انتظار دستور صریح سردار سلامی هستیم

فلاح: فجر نظامی است و درگیر مشکل بازیکن سرباز!

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: باشگاه ما با وجود اینکه کاملا نظامی است و بازیکنانش از طریق سرباز جذب می‌کند دچار مشکل عجیبی در استفاده از آنان شده که نگاه ویژه می‌خواهد.

فلاح: فجر نظامی است و درگیر مشکل بازیکن سرباز!

به گزارش "ورزش سه"، رسول فلاح پس از تساوی فجر شهید سپاسی شیراز برابر شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با ورزش سه گفت: پیش از هر چیز باید بگویم که اعتقاد من این است که هر چه تیم‌های ریشه‌دارتر در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشند این رقابتها جذابتر خواهد بود و واقعا جای تیم هایی چون شاهین بوشهر، فجر سپاسی، ابومسلم، ملوان و ... خالی است.

 

او با اشاره به عملکرد تیمش ادامه داد: امروز با توجه به بضاعت موجود و مشکلاتی که داشتیم به بوشهر آمدیم و به یک امتیازی ارزشمند دست پیدا کردیم که به آقای کلانتری و بازیکنان خوب فجرسپاسی خسته نباشید می‌گویم که با همین بازیکنان جوان و در عین کمبودی که روی نیمکت به لحاظ تعداد نفرات بود، تمام توان خود را گذاشتند.

 

مدیرعامل فجرسپاسی در خصوص اظهارات کلانتری مبنی بر عدم امکان استفاده او از تمامی بازیکنان فجر در این بازی متذکر شد: به ایشان حق می‌دهم چون لیست ما در این بازی گواه صحت صحبت‌های ایشان است. ما با 15بازیکن مجبور شدیم بازی کنیم و لیست‌مان خالی بود چون بازیکنی نداشتیم. الوان‌زاده و امین شعبان رباط پاره کرده‌اند، امینی سربازی‌اش تمام شده و به مس رفسنجان رفته و صدقی هم سه کارته بوده مضاف بر اینکه نعمتی کاپیتان ما کمر درد بود شرایط بازی نداشت. تیمی که می‌خواهد در  ماراتن فرسایشی لیگ یک می خواهد شرکت کند و طبیعتا مصدوم و محروم می‌دهد باید بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

 

فلاح با اشاره کلی به مشکل فجر در عدم استفاده از بازیکنان سربازش تصریح کرد: واقعیت این است که علیرغم تمام حمایت‌هایی که توسط سردار سلامی، فرماندهی کل سپاه از تیمی که مزین به نام شهیدی والامقام و یادگار دفاع مقدس است اما هنوز ما مشکلاتی داریم که نمی‌شود زیاد آن را باز کرد و باید خودمان حلش کنیم.

 

او افزود: به هر حال دلخوشی مردم شیراز به همین تیم است و حتی می توانم بگویم که در کل کشور هم تیم ما را دوست دارند. علیرغم دستور صریح سردار سلامی و رئیس سازمان بسیج سردار سلیمانی و همچنین سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر در حمایت از تیم ما، متاسفانه مشکلاتی وجود دارد که با وجود پیگیری‌ها ما نتوانستیم حلش کنیم.

 

مدیرعامل فجر با درخواست ویژه از فرمانده سپاه تاکید کرد: عاجزانه تقاضا می‌کنم سردار سلامی دستور صریحی بدهند که یکبار برای همیشه حل مشکلات ما حل شود. فجر نظامی است و سربازهای ما هم با عرق و شور و نشاط وارد این تیم می‌شوند، ما نباید مشکلی بابت استفاده از بازیکن سرباز داشته باشیم و کادر و مدیریت این مشکلات را در رسانه بگویند. فجر سپاسی مثل خیلی از تیم ها نیست که میلیاردی هزینه کند و سرمایه بازیکنش را از طریق سرباز جذب می‌کند.

 

فلاح با بیان اینکه بی‌عدالتی در فوتبال ایران فراوان است، گفت: همین استان بوشهر به عنوان استانی که سرشار از این همه منابع نفتی و گازی است چرا باید این گونه باشد؟ ما هم فجر سپاسی مشکلات خودمان را داریم در کنار مشکلات مالی‌ای که در حال حل شدن است. ما با روند در ادامه راه دچار مشکل می شویم ضمن اینکه همین امروز هم تا دقیقه90 هم مجوز استفاده از بازیکنان سربازمان صادر نشد و علتش هر چه بود ما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها