کد خبر : 1741083 | 13 اسفند 1399 ساعت 08:24 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکرا در انتظار انتقام

تقابل مجدد عبادی پور با آلکنو در لیگ والیبال اروپا

میلاد عبادی پور بازیکن تیم اسکرا در تقابل مجدد در لیگ والیبال قهرمانان اروپا به مصاف تیم زنیت با هدایت آلکنو خواهد رفت.

تقابل مجدد عبادی پور با آلکنو در لیگ والیبال اروپا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، قرار است دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار شود که در مهمترین دیدارها تیم زنیت کازان روسیه ۱۴ اسفند به مصاف اسکرا بلخاتوف خواهد رفت. 

در بازی اول این دیدار تیم زنیت کازان در یک نمایش بسیار قوی موفق شد اسکرا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. چهار ست این دیدار به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر۲۳، ۱۹ بر۲۵، ۲۵ بر۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به نفع شاگردان آلکنو به اتمام رسید.

 

تقابل مجدد سرمربی جدید والیبال ایران که اکنون هدایت تیم زنیت کازان را برعهده دارد با میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می‌کند، باعث جذابیت این رقابت خواهد شد. 

اسکرا برای انتقام و جلوگیری از حذف پا به میدان این رقابت ها خواهد گذاشت. هواداران لهستانی اسکرا معتقدند که تیمشان جلوی زنیت دست و پا بسته نخواهد بود و بازیکنان اسکرا می توانند مقابل شاگردان آلکنو دست به شگفتی بزنند. حتی  عبادی پور در مصاحبه ای اعلام کرده بود که تیم زنیت کازان تیم بسیار خوبی است اما اسکرا می تواند زنیت را شکست دهد.

 

میلاد عبادی‌پور ملی‌پوش والیبال ایران در بازی اول موفق شد ۱۶ امتیاز برای تیمش کسب کند. عبادی پور با امتیاز های کسب کرده بهترین بازیکن تیمش بود.

این ملی پوش ایران که در بازی اول با انگیزه مضاعفی مقابل زنیت قرار گرفت باید دید در بازی دوم چه عملکری خواهد داشت؟ این بازی برای میلاد عبادی پور بسیار مهم بوده چرا که می تواند ارزش های خود را بیش از گذشته به سرمربی جدید ایران نشان دهد.

دیدگاه‌ها