کد خبر : 1741113 | 13 اسفند 1399 ساعت 10:38 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا؛

هشدار سولسشر: باید در پنجره تابستانی واقع‌بین باشیم

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هشدار داده است که این تیم و هوادارانش باید در پنجره نقل و انتقالات واقع بین باشند چرا که شیاطین سرخ نیز مثل دیگر تیم ها تحت تاثیر بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا با محدودیت بودجه مواجه شده اند.

هشدار سولسشر: باید در پنجره تابستانی واقع‌بین باشیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای پنجره تابستانی است و بودجه ای برای اوله گنار سولسشر و تیمش که برنامه های بلندپروازانه ای برای قهرمانی در فصل بعد لیگ برتر در سر دارن، در نظر گرفته شده است.

 

اما شیوع ویروس کرونا توانایی مالی همه باشگاه‌های فوتبال را تحت تاثیر قرار داده و سرمربی یونایتد هشدار داده است که در پنجره بعدی نقل و انتقالات نیز مجبور خواهند بود با احتیاط پول خرج کنند.

 

1578200

 

اینکه باشگاه منچستریونایتد چقدر تحت تاثیر بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان قرار گرفته است، پنجشنبه و با انتشار گزارش های مالی این باشگاه، مشخص خواهد شد.

 

سولسشر گفت: "شیوع کرونا قطعا همه چیز را در جهان فوتبال تحت تاثیر خود قرار داده است. مشخص است که به فقدان درآمد، شرایط اقتصادی همه به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

ما باید در انجام وظایف‌مان در زمین و بیرون از زمین واقع بین و مسئولیت پذیر باشیم. پیشرفت هایی در زمین تمرین و استادیوم صورت گرفته. باید به تصویر کلی نگاه کنیم.

 

کجا باید این پول را خرج کنیم؟ چقدر بودجه داریم؟ حالا دنیای واقعی این شکلی شده است. جهان تغییر کرده است."

 

1578201

 

سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا شرایط اقتصادی بر برنامه های بازسازی که او برای شیاطین سرخ در نظر دارد، تاثیر می گذارد؟ گفت: "می توانید به شکل متفاوتی به بازساری تیم نگاه کنید.

ما بازیکنانی در آکادمی یونایتد داریم که شاید حالا بتوانیم به آنها فرصت بدهیم. همه باشگاه های جهان شرایط یکسانی دارند پس هیچ باشگاهی شرایطی متفاوت از ما ندارد. به نظرم با این تغییراتی که رخ داده، قرار است که جا به جایی های کمتری در جهان فوتبال داشته باشیم."

 

 

دیدگاه‌ها