کد خبر : 1741124 | 13 اسفند 1399 ساعت 11:18 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمی پور: فکر نمی‌کردم بعد از کرونا بدنم برگردد

محمد مسلمی پور می‌گوید که تیم تراکتور شانس اصلی قهرمانی از هفته بیستم به بعد خواهد شد.

مسلمی پور: فکر نمی‌کردم بعد از کرونا بدنم برگردد

به گزارش "ورزش سه"، محمد مسلمی پور مدافع چپ تیم تراکتور که در مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان رفت، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این دیدار گفت: بازیکنان نفت مسجدسلیمان یک اتوبوس پارک کردند و رفتند! آن ها دائم در حال دفاع بودند اما به هر حال بعد از ده نفره شدنشان ما باید از موقعیت ها استفاده می‌کردیم. با این حال یک اشتباه در خط دفاع که البته من اسمش را اتفاق میگذارم باعث شد تا گل بخوریم و کار سخت شود ولی به هر حال خوشحالم که یک امتیاز گرفتیم.

 

او درباره حضور رسول خطیبی اظهارداشت: من قبلا با آقای خطیبی کار کردم و ایشان نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. با این حال یک خرده زمان نیاز است و امیدوارم که هرچه زودتر روی روال بیفتیم و پیروزی های لازم را کسب کنیم.

 

مسلمی پور درباره حضورش در ترکیب تراکتور اظهارداشت: اول فصل من سر یک اتفاقی مصدوم شدم و بعد کرونا گرفتم و خانه نشین شدم و حتی تمرین شخصی هم نکردم. بعد از آن خیلی سخت بود که بدنم برگردد اما این اتفاق رخ داده و مطمئن باشید در آینده بهتر هم می‌شود.

 

مدافع چپ جوان تراکتور در مورد احتمال قهرمانی تراکتور گفت: هیچ چیز دور از دسترس نیست، ما باید تلاش بیشتری در نیم فصل داشته باشیم و تا هفته بیستم خودمان را به جمع مدعیان برسانیم که در این صورت شانس قهرمانی هم داریم.

دیدگاه‌ها