کد خبر : 1741132 | 13 اسفند 1399 ساعت 11:30 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف رامین و مهرداد در جام امیر قطر

در مرحله یک چهارم نهایی جام امیر کاپ قطر، امروز تیم هلی العربی و السیلیه به مصاف هم خواهند رفت.

مصاف رامین و مهرداد در جام امیر قطر

به گزارش "ورزش سه"، در دیدارهای باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی امیر کاپ قطر، امروز دو دیدار برگزار خواهد شد که در یکی از این مسابقات، تیم های السیلیه و العربی در استادیوم خانگی باشگاه القطر یعنی سحیم بن حمد به مصاف هم خواهند رفت.


این دیدار صحنه تقابل جذاب مهرداد محمدی و رامین رضاییان خواهد بود. العربی که در هفته های گذشته و در لیگ ستارگان فرم خوبی پیدا کرده بود، هفته گذشته و پس از کسب 5 پیروزی و 2 تساوی در حالی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب السد شد که تا دقیقه 90 با نتیجه دو بر یک از صدرنشین لیگ قطر پیش بود.


السیلیه نیز در 6 دیدار گذشته خود در سه دیدار به پیروزی دست یافته و دو بار نیز مقابل حریفان با نتیجه تساوی زمین بازی را ترک کرده و در یک دیدار نیز شکست خورده است. نکته جالب اینکه هر دو تیم با 23 امتیاز در لیگ ستارگان در رده های هفتم و هشتم قرار دارند.

 

1578219


رامین رضاییان که هفته قبل تک گل تیمش را مقابل الخور به ثمر رساند و آن را به روح میناوند و انصاریان تقدیم کرد، امروز با مهرداد محمدی روبرو می شود که در فرم خوبی قرار دارد و در بازی با السد نیز زمینه ساز هر دو گل تیمش بود.


در دیگر دیدار این مرحله نیز السد به مصاف الغرافه می شود. شب گذشته نیز الدحیل و الریان با پیروزی برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شده اند تا دو تیم دیگر این مرحله نیز امشب مشخص شود.

دیدگاه‌ها