کد خبر : 1741139 | 13 اسفند 1399 ساعت 12:15 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب جدی ندارم

مبینی: سطح مسابقات داخل سالن برایم پایین بود

ریحانه مبینی می‌گوید در پرش طول ایران رقیب هم‌سطح ندارد و به همین دلیل سطح مسابقات داخل سالن برایش پایین بوده است.

مبینی: سطح مسابقات داخل سالن برایم پایین بود

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، با برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور فصل مسابقات داخل سالن به پایان رسید و ورزشکاران خود را برای حضور در رویدادهای فضای باز آماده می کنند.

ریحانه مبینی که در مسابقات داخل سالن رکورد پرش طول داخل سالن زنان ایران را پس از ۱۳ سال شکست، در مورد این رقابت‌ها به ایسنا گفت: فدراسیون اردوهای خیلی خوبی برایم در نظر گرفته بود، آمادگی خوبی داشتم و فکر می‌کردم که رکورد بزنم.  روز اول گفتند که در پرش سه گام شرکت کن و من بدون هیچ آمادگی و تمرینی در این ماده مسابقه دادم اما خوشبختانه با یک پرش رکورد ایران را زدم که نشان‌دهنده  آمادگی بدنی خوبم است. روز بعد هم در پرش طول با اینکه کمی خسته بودم اما عملکرد خوبی داشتم و ۶.۰۹ متر پریدم که این رکورد نفر دوم مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ بود. 

 

او در پاسخ به این سوال که چرا در پرش سه‌گام شرکت کردی؟ گفت: برای آنکه امتیاز تیم بالا برود،  برخی از ورزشکاران در دو ماده شرکت کردند و من هم در پرش سه گام که تا حدودی به پرش طول شباهت دارد، حاضر شدم. گفتم می روم یک یا دو امتیاز برای تیم کسب می‌کنم اما خوشبختانه برخلاف تصور خودم و بقیه با یک پرش بدون تکنیک رکورد زدم.

این ورزشکار در مورد خستگی خود در روز مسابقه پرش طول بیان کرد: دو عامل باعث خستگی من شد؛ روز قبل پرش سه گام شرکت کرده بودم و مساله بعدی تعداد زیاد شرکت کننده‌ها در پرش طول بود. حدود ۲۳ نفر حضور داشتند که بین هر پرشم تقریبا ۲۰ دقیقه فاصله می‌افتاد و خیلی خسته شدم اما باز هم رکورد خوبی زدم. شاید اگر این عوامل نبود رکورد بهتری را ثبت می‌کردم.

 

 او در مورد سطح مسابقات اظهار کرد:  سطح مسابقات برای من پایین بود و از آنجایی که نفرات زیادی حضور داشتند تعداد رکوردهای ۴ متر زیاد بود. اگر رقیب جدی‌تری داشتم، می‌توانستم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارم.

مبینی در مورد شرکت در مسابقات فضای باز گفت: قرار است فرودین ماه مسابقات جایزه بزرگ مشهد برگزار شود و خود را برای حضور در این رویداد آماده می‌کنم. از آنجایی که در شهر خودم امکانات ضعیف است احتمال دارد تا قبل از این مسابقات یک اردو در شهری دیگر داشته باشم تا آمادگی لازم را به دست بیاورم و رکورد ایران را باز هم ارتقا بدهم.

 

این ورزشکار در پایان گفت: از آقای بادپی(مربی مبینی) تشکر می‌کنم که همیشه به من کمک می‌کند. همچنین از آقای رحتمی مدیرعامل پلیمرخلیج فارس هم تشکر می‌کنم که امسال برای ما گل کاشتند. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها