کد خبر : 1741156 | 13 اسفند 1399 ساعت 13:14 | 126.7K بازدید | 9 دیدگاه

ساعاتی تا اعلام سرمربیگری فرهاد مجیدی

تا ساعاتی دیگر، فرهاد مجیدی به صورت رسمی به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.

ساعاتی تا اعلام سرمربیگری فرهاد مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی محمود فکری از جمع استقلالی ها، گزینه هایی برای تصاحب نیمکت این تیم مطرح شد. افرادی مانند امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و ساکت الهامی به عنوان کاندیداهای حضور در این تیم معرفی شدند که در این میان استقلالی ها حتی با مدیران فولاد و گل گهر نیز وارد مذاکره شدند.


پس از اعلام رسمی این تمایل استقلال برای حضور قلعه نویی و نکونام، باشگاه های گل گهر و فولاد با جدایی سرمربیان خود مخالفت کردند تا شانس فرهاد مجیدی برای نشستن بر روی نیمکت استقلال افزایش یابد. اما صبح امروز بود که خبرگزاری خبرآنلاین از موافقت گل گهر برای جدایی قلعه نویی خبر داد و ساکت الهامی نیز در دفتر باشگاه حضور پیدا کرد تا معادلات انتخاب سرمربی استقلال پیچیده شود.


اظهارات مجتبی جباری و پست اینستاگرامی او مبنی بر قبول کردن دستیاری ساکت الهامی برای حضور در استقلال باعث شد تا اوضاع انتخاب سرمربی آبی پوشان پیچیده تر شود و برخی از رسانه ها از شانس مساوی میان قلعه نویی، مجیدی و الهامی خبر دادند.


اما با تمام این احوال، فرهاد مجیدی که پیش از این با مدیران استقلال به توافق رسیده بود، گزینه نهایی اعضای هیئت مدیره است. در حال حاضر قرارداد فرهاد مجیدی در مرحله تنظیم است و طی ساعات آینده او به صورت رسمی به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها