کد خبر : 1741159 | 13 اسفند 1399 ساعت 13:17 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرور مهمترین اتفاقات هفته؛

گزارش: این هفته در لالیگا چه گذشت؟

در هفته ای که گذشت در لالیگا شاهد چه اتفاقاتی بودیم؟ مروری می کنیم بر 10 رویداد مهم لالیگا از رکورد جدید سیمئونه گرفته تا شب تاریخی گرانادا.

گزارش: این هفته در لالیگا چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، در هفته گذشته تیم های اسپانیایی پس از برگزاری چندین دیدار اروپایی،در لالیگا شاهد برگزاری یک مسابقه مهم بودند. در بیرون از زمین بازی نیز اتفاقات یافتاد از جمله نامزد شدن برای بردن جوایزی خاص و تغییر و تحولاتی در هیئت مدیره تیم ها...

 

1578242

 

پیشتازان لالیگا دوباره روی دور پیروزی

اتلتیکو مادرید ماه سختی را پشت سر گذاشت و پیش از بازی برابر ویارئال در روز یکشنبه، تنها در یک بازی از پنج مسابقه خود در تمام رقابت ها به پیروزی رسیده بود.

پس از دو باخت پیاپی برابر لوانته در لالیگا و چلسی در چمپیونزلیگ، اتلتیکو نیاز به کسب نتیجه ای مثبت داشت و توانست در خانه حریف ویارئال را شکست دهد.

شاگردان دیگو سیمئونه هنوز صدرنشین لالیگا هستند و فاصله ای پنج امتیازی با بارسلونا در رده دوم دارند.

 

 

1578246

 

سیمئونه به رکورد لوییس آراگونس رسید

با پیروزی اتلتیکو مادرید برابر ویارئال، دیگو سیمئونه که از سال 2011 هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفته، اکنون به رکورد 308 پیروزی در تمام رقابت ها با این تیم رسید.

این رکورد او را به صدر جدول تعداد پیروزی های سرمربیان با باشگاه ها رساند و او در جایگاه اول به استاد خود لوییس آراگونس پیوست.

در موفقیت سیمئونه همین بس که او با 100 بازی کمتر از آراگونس به این رکورد رسیده است؛ سیمئونه در 512 بازی 308 پیروزی کسب کرده و آراگونس در 612 بازی به این تعداد برد رسیده بود.

 

1578248

 

گل پیروزی بخش و حساس فرلاند مندی

رئال مادرید در هفته گذشته در رقابت های اروپایی به میدان رفت و موفق شد در دیداری از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در خانه آتالانتا به پیروزی 1-0 دست پیدا کند.

این فرلان مندی دفاع چپ رئال مادرید بود که توانست گل پیروزی این تیم را به ثمر برساند و این کار را درست در آخرین دقایق بازی انجام داد. این پیروزی نتیجه خوبی برای لوس بلانکوس بود و آنها می توانند امیدوار باشند تا در دیدار برگشت از این پیروزی به راحتی دفاع کنند.

 

1578247

 

شب تاریخی گرانادا در ناپل

فصل 21-2020 نخستین فصل تاریخ گرانادا در رقابت های اروپایی است و آنها توانسته اند پس از پیروزی تاریخی 3-2 برابر ناپولی خود را به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا برسانند.

پیروزی آنها در ناپل به عنوان یکی از بهترین نتایج این تیم در تاریخ این باشگاه ماندگار خواهد شد و همچنین به صفحه نخست تمام روزنامه های اسپانیایی راه یافت.

در این میان ویارئال هم با پیروزی برابر سالزبورگ توانست خود را به جمع 16 تیم برتر برساند، اما رئال سوسیداد در رقابت با منچستریونایتد حذف شد.

 

1578245

 

رائول گارسیا در بیلبائو می ماند

از زمان پیوستن به اتلتیک بیلبائو در سال 2015، رائول گارسیا تبدیل به یکی از بهترین و باثبات ترین بازیکنان این تیم شده است. او با امضای قراردادی تا پایان سال 2020 قرار است همچنان در مسابقات زیادی با پیراهن سفید و قرمز این تیم به میدان برود و همچنین گزینه تمدید قرارداد برای مدت زمان بیشتر را نیز پیش رو دارد.

 

1578249

 

رئال بتیس برنده دربی آندلس

یکشنبه گذشته مصادف با 28 فوریه در تقویم اسپانیا روز آندلس نام دارد و در این روز شاهد یک دربی آندلسی در لالیگا نیز بودیم و رئال بتیس به مصاف کادیز رفت.

دیدار این دو تیم در بعد از ظهر یکشنبه دیداری تقریبا برابر و پایاپای از آب درآمد اما یک گل دیرهنگام از خوانمی رئال بتیس را به پیروزی 1-0 رساند تا روز آندلس را با خوشحالی دو چندان جشن بگیرند.

 

1578243

 

آنسو فاتی نامزد دریافت جایزه LAUREUS

به دلیل اینکه آنسو فاتی به خاطر مصدومیت از ماه نوامبر از ترکیب بارسلونا دور بوده است، ممکن است بعضی فراموش کرده باشند او چه مهاجم تاثیر گذاری برای بلوگرانا بوده و رکورد پشت رکورد را شکسته است.

مهاجم 18 ساله بارسا به خاطر دستاوردهایی که پیش از مصدومیت طولانی مدت خود داشته، نامزد دریافت جایزه موفقیت ورزشی جهانی LAUREUS شده است.

 

پاتریشیا رودریگز به هیئت مدیره گرانادا پیوست

پاتریشیا رودریگزف مدیر کل سابق باشگاه های ایبار و الچه، این هفته به هیئت مدیره باشگاه گرانادا پیوست.

رودریگز که پیشتر به عنوان نایب رییس لالیگا نیز فعالیت کرده بود، در بهبود وضعیت مالی دو باشگاه سابق خود بسیار موثر ظاهر شده و اکنون نیز قرار است تا با همکاری هیئت مدیره این باشگاه باشگاه اندلسی گرانادا را به موفقیت های بیشتری برساند.

 

مناظرات انتخاباتی در بارسلونا

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در تاریخ 7 مارچ، باشگاه بارسلونا این هفته مناظره ای انتخاباتی بین سه کاندیدای ریاست این باشگاه برگزار کرد.

خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریکسا پیش از برگزاری انتخابات به بحث و مناظره در مورد برخی از بزرگترین مشکلات کاتالان ها پرداختند.

 

1578244

 

آماده سازی برای کوپا دل ری

دور برگشت دیدار های نیمه نهایی کوپا دل ری در هفته آینده برگزار خواهد شد و دو مسابقه نیمه نهایی تکرار مسابقاتی خواهند بود که در لالیگا برگزار شده است!

بارسلونا روز شنبه توانست سویا را 2-0 شکست دهد و این دو اکنون دوباره در دیدار نیمه نهایی در روز چهارشنبه با هم رو به رو خواهند شد.

لوانته و اتلتیک بیلبائو نیز که روز جمعه به تساوی 1-1 رضایت دادند در دیگر دیدار نیمه نهایی روز پنجشنبه بار دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا


This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها