کد خبر : 1741166 | 13 اسفند 1399 ساعت 14:13 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی انگیزه می‌دهد اما جایزه ندارد؛

مهاجری: به رضا عنایتی خسته نباشید می‌گویم

سرمربی باتجربه مس معتقد است که داور باتجربه و لیگ برتری انگیزه قضاوت دیدار روز گذشته را نداشته است.

مهاجری: به رضا عنایتی خسته نباشید می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دوئل هفته ماقبل پایانی نیم‌فصل اول لیگ یک، روز گذشته میان دو تیم مس کرمان و هوادار تهران برگزار شد که دوئل شاگردان مهاجری و عنایتی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از پایان این مسابقه، محمدرضا مهاجری سرمربی باتجربه مس کرمان گفت: در ابتدا باید به تیم هوادار و آقای عنایتی یک خسته نباشید بگویم که واقعا امروز تیم ما را تحت فشار قرار دادند اما این فشار تنها از سوی تیم هوادار ایجاد نشد بلکه داور نیز در آن تاثیر داشت.

 

مهاجری با انتقاد از داور لیگ برتری ادامه داد: زمانی که آقای کرمانشاهی به عنوان یک داور لیگ برتری که دربی را قضاوت کرده است، برای این بازی انتخاب شد انتظار ما خیلی بیشتر از آنچه بود که دیدیم؛ به‌هرحال ما تیمی نیستیم که در لب خط داور را تحت فشار قرار دهیم اما این انتظار را داریم که داوران به خصوص داور با تجربه ای مثل آقای کرمانشاهی قضاوت بهتری داشته باشند که فکر می کنم ایشان انگیزه لازم برای داوری این بازی را نداشت.

سرمربی مس درباره شرایط نارنجی‌پوشان هم توضیح داد: ما به ضرورت از برخی نفرات خود استفاده می کنیم چرا که به واسطه مصدومیت هنوز به طور کامل آماده بازی نیستند؛ با این‌حال همه بچه‌های ما در این بازی زحمت کشیدند و من از آن‌ها متشکرم که بازی محکم و خوبی ارائه کردند.

 

محمدرضا مهاجری در پاسخ به سوالی درباره صدرنشینی مسی‌ها در لیگ یک هم گفت: صدرنشینی در این هفته‌ها فقط شخصیت تیم را بالا می برد و جایزه‌ای ندارد و ما باید در بازی های آینده امتیازات لازم را بگیریم و در فکر تداوم صدرنشینی باشیم.

دیدگاه‌ها