کد خبر : 1741179 | 13 اسفند 1399 ساعت 14:42 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

شش تایی شدن دوباره سویا؟

بارسلونا در رویای تکرار کامبک رویایی ژانویه 2019

بارسلونا امشب باید دست به کار بزرگی بزند و با اختلاف سه گل سویا را شکست دهد تا به فینال کوپا دل ری برسد.

بارسلونا در رویای تکرار کامبک رویایی ژانویه 2019

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، امشب در نوکمپ بارسلونا میزبانی از سویا را برعهده دارد. دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری که بارسا برای رسیدن به فینال باید در آن به اختلاف سه گل بر سویا پیروز شود. سه هفته پیش بازی رفت در سانچس پیسخوان با برتری 2-0 سویا به اتمام رسید.

آخرین بار که بارسا مجبور بود در کوپا دل ری کامبک بزند، به 31 ژانویه 2019 و برابر همین سویا بر می گردد.  بازی رفت یک چهارم نهایی را سویا در زمین خود با دو گل پیروز شده بود و بارسا مثل امسال باید با اختلاف سه گل پیروز می شد اما در نهایت 6 گل به میهمانش زد.

 

 

Ivan Rakitic hizo el 2-0 en 2019

 

 

بارسا در 30 دقیقه اول توانست با دو گل پیش بیفتد و بازی را در مجموع به تساوی بکشاند. ابتدا فیلیپ کوتینیو بود که گلزنی کرد و ایوان راکیتیچ که حالا برای سویا بازی می کند، گل دوم بارسا را زد. 7 دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که کوتینیو گل دوم خود و سوم بارسا را زد و سپس سرجی روبرتو حساب کار را 4-0 کرد.

سویا یکی از گل ها را پاسخ داد و شرایط طوری بود که با زدن یک گل دیگر می توانست به نیمه نهایی برود ولی لوئیس سوارز و لیونل مسی در 4 دقیقه پایانی دو گل دیگر زدند تا بارسا 6-1 پیروز شود.

 

 

Rakitic anotó el 2-0 para el Sevilla en la ida de estas semifinales

 

 

البته بین آن بارسا و بارسای کنونی تفاوت زیادی وجود دارد و سویا نیز تیم به مراتب قدرتمندتری است.

مربی بارسا ارنستو والورده بود و مربی سویا پابلو ماچین. حالا کومان و لوپتگی هدایت دو تیم را برعهده دارند. جوردی آلبا، پیکه، لنگله، بوسکتس و لیونل مسی در بازی دو سال پیش برای بارسا به میدان رفتند و امشب نیز احتمالا در ترکیب ثابت خواهند بود. راکیتیچ برای بارسا بازی می کرد و حالا در عضویت سویا قرار دارد.

ضمن اینکه باید توجه داشت بارسا توانسته بود با حمایت 58 هزار هوادار خود کامبک بزند ولی بازی امشب در نوکمپ خالی از تماشاگر خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها