کد خبر : 1741213 | 13 اسفند 1399 ساعت 17:20 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

آنسو فاتی:

وقتی در لاماسیا بودم؛ رویایم بازی کنار مسی بود

پدیده 18 ساله بارسلونا از سال گذشته چشم ها را به خود خیره کرد و در این مدت توانست چند رکورد منحصر به فرد را نیز ثبت کند.

وقتی در لاماسیا بودم؛ رویایم بازی کنار مسی بود

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی اولین بار در 16 سالگی بود که برای بارسا در لالیگا به میدان رفت و به قدری خوش درخشید که توانست وارد فهرست تیم اول باشگاه شود. او فصل جاری و تا قبل از مصدومیت شدیدش، تبدیل به بازیکن ثابت بارسلونا شده بود و حالا امیدوار است پس از بهبودی، در هفته های انتهایی فصل بتواند بار دیگر برای بارسا به میدان رود. فاتی اخیرا دومین جراحی را روی زانویش انجام داد تا بازگشتش به تاخیر بیفتد.

 

 

1475272

 

 

فاتی در مورد وضعیتش در بارسا گفت: « بازی برای بارسا یک رویاست. از اولین روزی که وارد لاماسیا شدم، رویایم بازی برای تیم اول بارسا و کنار مسی و دیگر ستاره های تیم بود. رسیدن به چنین هدفی خیلی سخت است ولی موفق شدم. این رویای تک تک بازیکنانی است که در لاماسیا حضور دارند. وقتی پیراهن بارسا را به تن کردم، به خودم گفتم که باید سال هایی طولانی برای تیم بدرخشم.»

 

 

1578270

 

 

فاتی در مورد احتمال بازگشت اریک گارسیا(مدافع اسپانیایی سیتی) به بارسا گفت:« من و اریک از لاماسیا یکدیگر را می شناسیم. در تمرینات دریبل کردن او واقعا دشوار بود و ما همیشه بر سر این مساله رقابت داشتیم. او بازیکن فوق العاده خوب و آینده داری است و خوشحالم که قصد بازگشت دارد. اریک به من در لاماسیا کمک زیادی کرد.»

دیدگاه‌ها