کد خبر : 1741219 | 13 اسفند 1399 ساعت 17:51 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد ستاره آمریکایی یووه دائمی شد

با اعلام باشگاه یوونتوس قرارداد وستون مک کنی با این تیم به شکل دائمی در آمد و بیانکونری با پرداخت 18.5 میلیون یورو او را از شالکه به خدمت گرفت.

رسمی؛ قرارداد ستاره آمریکایی یووه دائمی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشان وستون مک کنی در ترکیب شالکه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره آمریکایی شدند؛ اما نهایتاً این یوونتوس بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و موفق شد او را به آلیانز بیاورد.

 

مک کنی با قرارداد قرضی و 4.5 میلیون یورویی به یوونتوس پیوست. با این حال بندی در قرارداد او گنجانده شد که بر اساس آن باشگاه ایتالیایی می‌توانست با پرداخت 18 میلیون یورو و البته 6.5 میلیون یورو پاداش های مشروط او را به شکل دائمی جذب نماید.

 

 

1578306

 

 

در همین ارتباط لحظاتی پیش باشگاه یوونتوس به شکل رسمی تایید کرد که قرارداد ستاره آمریکایی با این تیم به شکل دائمی در آمده و او فصل آینده نیز در بیانکونری به میدان خواهد رفت. بر این اساس قرارداد جدید وستون مک کنی با یووه تا سال 2025 اعتبار خواهد داشت و آنها باید مبلغ ذکر شده را به شالکه بپردازند.

 

گفتنی است مک کنی 22 ساله در این فصل نمایش های درخشانی در ترکیب تیم آندره پیرلو ارائه داد. او در 21 بازی سری آ 4 گل و 2 پاس گل را به ثبت رسانده است؛ موضوعی که قطعاً در دائمی شدن قرارداد او نیز تاثیر گذار بوده است.

دیدگاه‌ها