کد خبر : 1741321 | 14 اسفند 1399 ساعت 08:33 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

هدف ما تثبیت است نه صدرنشینی

جواهری: مقصر شکست گل‌گهر من هستم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در اظهارنظری تازه پیرامون تغییرات مدیریتی در این باشگاه گفت: تغییرات در هیات مدیره باشگاه ارتباطی با نتیجه بازی معوقه نیم فصل برابر تیم پرسپولیس تهران نداشت.

جواهری: مقصر شکست گل‌گهر من هستم

به گزارش ورزش سه،محمد جواهری در حاشیه تمرین تیم فوتبال گل گهر  گفت: در پی انتصاب  مدیر عامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ماه گذشته ، تغییراتی در ترکیب هییت مدیره برخی شرکت های زیرمجموعه و شرکت های همکار در منطقه گل گهر صورت گرفت که تغییر در اعضای هیات مدیره باشگاه گل گهر نیز از این جمله بود که با شروع نیم فصل دوم اعمال گردید و این تغییرات هیچ ربطی به نتیجه بازی با پرسپولیس نداشت.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات اعضای سابق هیات مدیره باشگاه و تبریک به اعضای جدید این هیات مدیره به خاطر انتصابشان، ادامه داد: بلافاصله پس از مشخص شدن ترکیب هیات مدیره جدید، استعفا خود را تقدیم کردم چرا که حق طبیعی آنها بود که با گزینه‌ای مدنظر و هماهنگ با خودشان کار کنند، اما هیئت مدیره جدید با استعفای بنده مخالفت  و خواستار ادامه همکاری بنده با باشگاه شدند.

 

مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان با پذیرفتن مسئولیت ناکامی های اخیر تیمش در لیگ برتر گفت: مقصر نتایج اخیر تیم فوتبال من هستم ، چرا که بنده نتوانستم حق تیمم را بگیرم؛ از همه هواداران خوب و مردم فهیم سیرجان که همیشه حامی ما هستند عذرخواهی می کنم. 

 

جواهری با انتقاد از اشتباهات داوری علیه تیم گل گهر گفت: گل گهر سیرجان از اشتباهات داوری ضرر کرده و تاکنون بیشترین پنالتی علیه این این تیم گرفته شده است و به صورت کاملا محسوسی از داوری ها ضربه خوردیم؛ هرچند که اعتقاد دارم شاید عمدی در کار نباشد.

 

وی اظهار کرد: تیم گل گهر از بی نظمی ناخواسته  در برگزاری مسابقات نیم فصل اول ضربه خورد. تیم ما زمانی که در بهترین شرایطش بود با وقفه ای که در برگزاری مسابقات لیگ برتر برای ما ایجاد شد، آمادگی‌اش را از دست داد و افت کرد. ما تنها تیمی هستیم که دو دیدار سخت با پرسپولیس به عنوان آخرین بازی نیم فصل اول و سپاهان در شروع نیم فصل دوم را پشت سر هم بازی کردیم. پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن و با انگیزه قهرمانی در نیم فصل به مصاف ما آمد و ما در بدترین شرایط ممکن  بودیم .

 

جواهری استراتژی باشگاه در این فصل را همچنان حفظ تیم در نیمه بالایی جدول اعلام کرد و ادامه داد: سطح توقع از تیم به دلیل اینکه هفت هفته بر صدر جدول قرار داشت بسیار بالا رفته،  اما هدف و استراتژی ما در این فصل تثبیت جایگاه تیم در نیمه اول جدول لیگ برتر و بوجودآوردن شخصیت حرفه ای و ثبات برای تیم بود که خدا را شکر در شرف دست یافتن به این اهداف هستیم.

 

جواهری در خصوص نقل و انتقالات این تیم گفت: علی رغم اینکه لیست بازیکن اضافی یا مازاد نداریم اما بازیکنان را هم با زور در تیم نگه نمی داریم.

 

جواهری درباره انصراف از انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بابت انصراف از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال عذرخواهی می کنم و از حمایت هایی که از بنده شد تشکر می کنم. به ریاست جدید فدراسیون و هیات رئیسه جدید تبریک می گویم و انتظار دارم برنامه ها و  وعده هایی را که داده اند عملیاتی کنند . 

 

وی درباره ایجاد زیرساخت های ورزشی و میزبانی این باشگاه از رقابت های بین المللی گفت: باشگاه گل گهر در آماده سازی زیر ساخت های ورزشی عالی عمل کرده و تمامی بودجه ورزشی که از طرف شرکت تخصیص یافته است را در تیم داری حرفه ای هزینه نکردیم و به موازات تیم داری حرفه ای و پایه  بودجه خوبی در آماده سازی زیرساخت های ورزشی هزینه کردیم و از نگاه کارشناسان این حوزه عملکردی عالی داشتیم و اگر بشود می خواهیم میزبان مسابقات بین المللی فوتبال و  شاید حتی میزبان اردوی آماده سازی یکی از تیم های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشیم. 

 

جواهری در پایان گفت: اگر تا کنون کاری و خدمتی به فوتبال و مردم سیرجان کرده ام وظیفه ام بوده است و اگر کوتاهی بوده از همه عذرخواهی می کنم.

دیدگاه‌ها