کد خبر : 1741351 | 14 اسفند 1399 ساعت 12:39 | 46.7K بازدید | 1 دیدگاه

پرونده حضور قربانی در استقلال بسته شد

بازگشت پیروز به تمرینات سایپا

پیروز قربانی مربی سایپا با حضور در تمرین این تیم، عملا پروند پیوستنش به استقلال را بست.

بازگشت پیروز به تمرینات سایپا 

به گزارش "ورزش سه"، با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، او پیروز قربانی مربی سایپا را به عنوان دستیار نخست خود معرفی کرد. در همین رابطه، احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان پس از تماس با سراجی همتایش در سایپا، مقدمات حضور قربانی در جمع آبی پوشان را مهیا کرد.


حتی پیروز قربانی شب گذشته نیز در مصاحبه ای از علاقه اش به بازگشت به تیم سابقش صحبت کرده و گفته بود: «هیجان روز اول بازی کردنم در استقلال را دارم.» اما با این وجود امروز صبح خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه قربانی از حضور در جمع کادرفنی استقلال انصراف داده است.


قربانی که دو روز گذشته در تمرینات سایپا حضور پیدا نکرده بود و این مسئله شائبه های حضورش در استقلال را پررنگ کرد اما این مربی ساعت 10 صبح امروز در محل تمرین خودروسازان حضور یافت تا بدینگونه پرونده حضورش در جمع آبی پوشان بسته شود.


این دومین بار است که قربانی به نیمکت استقلال نزدیک شده و سپس از حضور در این تیم منصرف می شود. پیش از این و در زمان حضور استراماچونی در این تیم، قربانی به عنوان یکی از دستیاران استرا معرفی شده و حتی در جلسه معارفه او نیز شرکت کرد ولی سرانجام از حضور در استقلال انصراف داد.

دیدگاه‌ها