کد خبر : 1741352 | 14 اسفند 1399 ساعت 12:55 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض آرتتا به تغییر برنامه یوفا پیش از دربی لندن

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به تغییر برنامه یوفا که باعث خواهد شد دیدار دیناموزاگرب و تاتنهام در لندن برگزار شود اعتراض کرد.

اعتراض آرتتا به تغییر برنامه یوفا پیش از دربی لندن

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز تا دیدار حساس بین دو تیم آرسنال و تاتنهام در دربی لندن باقی مانده است؛ مسابقه ای که فارغ از جایگاه تیم ها در جدول همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. با این حال به نظر می‌رسد که یک تغییر در رقابت‌های لیگ اروپا خیلی به مذاق سرمربی توپچی ها خوش نیامده است.

 

دیدار رفت بین دو تیم دیناموزاگرب و تاتنهام در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا قرار بود در کرواسی برگزار شود اما یوفا به دلیل مسائل مربوط به کرونا تصمیم گرفت که این بازی در لندن برگزار شود. در این میان آرسنال در فاصله سه روز مانده به دربی لندن باید برای تقابل با المپیاکوس یونان سفر کند.

 

 

1578295

 

 

میکل آرتتا در واکنش به تغییرات به وجود آمده گفت: "متاسفانه هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. ما می توانیم صدای خود را بلند کنیم و این کار را هم انجام خواهیم داد زیرا دو تیم باید در شرایط مساوی برابر یکدیگر قرار گیرند اما این تصمیم گرفته شده است. من نمی‌خواهم از این مسئله به عنوان بهانه ای برای آن بازی استفاده کنم و بگویم وای آنها یک مزیت فوق‌العاده دارند."

گفتنی است آرسنال که طی هفته های گذشته به ثبات نسبی دست یافته 10 روز دیگر و در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان تیم ژوزه مورینیو خواهد بود.

دیدگاه‌ها