کد خبر : 1741423 | 14 اسفند 1399 ساعت 19:37 | 152.3K بازدید | 4 دیدگاه

مشاجره پس از دیدار بارسا-سویا؛

طعنه مسی به مدیر سویا: با اعصاب خراب به خانه می‌روید

پس از بازی شب گذشته بارسلونا و سویا در دیدار برگشت کوپا دل ری که با پیروزی 3-0 و صعود بارسا به فینال همراه شد، په‌په کاسترو، موچی و مسی در یک درگیری لفظی حسابی از خجالت هم درآمدند.

طعنه مسی به مدیر سویا: با اعصاب خراب به خانه می‌روید

به گزارش "ورزش سه"، سه تقابل بارسلونا و سویا در 20 روز گذشته تماشایی و پرگل از آب درآمدند اما جنجالی و پربرخورد نیز بودند.

آخرین دیدار این دو تیم شب گذشته و نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار شد و پس از بازی هنگامی که په‌په کاسترو رییس باشگاه سویا و مونچی، مدیر ورزشی این تیم، به همراه بازیکنان به رختکن می رفتند در گیر یک جدال لفظی با کاتالان ها شدند.

 

1578611

 

طبق گزارش کادنا سر، در راه رفتن به رختکن این دو مدیر سویا با لئو مسی و په‌په کاستا، یکی از کارکنان بارسا رو به رو شدند و این تقابل به درگیری لفظی انجامید.

مونچی به مسی گفته است که شما همیشه یک جور می برید و مسی پاسخ داده است که شما هم با اعصاب خراب به خانه برمی‌گردید. گفته شده که پس از این مسی و کاستا با مونچی، مدیر ورزشی سویا، به خاطر حرف هایی که در مورد رونالد کومان، سرمربی بارسا، زده بود نیز درگیر شدند.

 

1578615

 

در دیدار قبلی این دو تیم در روز جمعه در چارچوب مسابقات لالیگا، بارسا توانست سویا را در خانه 2-0 شکست دهد و مونچی روی سکوهای ورزشگاه سانچز پیزخوان منفجر شده بود.

دوربین های تلویزیونی مدیر ورزشی سویا را شکار کردند که فریاد می زد: "گریه و زاری هایتان تاثیر خود را گذاشت." این کلمات که خطاب به رونالد کومان بر زبان مونچی آمد اشاره به  شکایت سرمربی بارسا از داوری ها بر علیه این تیم داشت.

 

کارلس پویول، ستاره سابق بارسا نیز با ریتوییت کردن توییت یکی از بازیکنان سویا وارد این جدال لفظی شد.

 

1578607

 

پدری، بازیکن بارسا، در اظهار نظری پس از بازی رفت دو تیم گفته بود که به نظرم باید برای ما یک پنالتی می گرفتند. ساسو فرناندز ستاره سویا نیز در همان زمان این توییت را با چندین شکلک گریه ریتوییت کرده بود و تلویحا بازیکنان بارسا را بچه ننه نامیده بود.

 

1578609

 

پویول پس از برد دیشب بارسا برابر سویا همین توییت قدیمی فرناندز را ریتوییت کرد و نوشت شب به خیر! پویول همچنین دو قلب قرمز و آبی به نشانه رنگ های آبی و اناری بارسا نیز در انتهای توییت خود اضافه کرد.

 

حتی مدیران شبکه های اجتماعی دو تیم نیز با یکدیگر وارد جنگ لفظی شدند. توییتر باشگاه سویا عکسی تمسخر آمیز از جرارد پیکه در تعقیب امباپه در دیدار دو تیم بارسا و PSG در چمپیونزلیگ را منتشر کرد که جرارد پیکه را لیگ اروپا نامیده بود و امباپه را سویا در جمع 16 تیم چمپیونزلیگ.

 

1578610

 

اکانت رسمی بارسلونا نیز با ریتوییت کردن این عکس نوشت: "فوتبال یعنی احترام. شب به خیر."

دیدگاه‌ها