کد خبر : 1741468 | 15 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

پس از شکست 1-0 در آنفیلد؛

کلوپ: شکست مقابل چلسی ضربه خیلی بزرگی بود

پس از باخت برابر چلسی در دیدار شب گذشته، لیورپول اکنون چهار امتیاز با رده چهارم جدول که آخرین رده انتخابی چمپیونزلیگ است، فاصله دارد.

کلوپ: شکست مقابل چلسی ضربه خیلی بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که شکست 1-0 این تیم برابر چلسی در دیدار شب گذشته، یک ضربه بسیار بزرگ برای قرمزها بود.

 

میسون مونت در نیمه اول برای آبی ها گلزنی کرد تا چلسی به یک برد شیرین در آنفیلد دست پیدا کند. این پنجمین شکست متوالی قرمزها در خانه بود.

 

لیورپول اکنون در جدول رده بندی لیگ برتر در رده هفتم قرار دارد و چهار امتیاز یا چلسی که در رده چهارم و آخرین رده صعود کننده به چمپیونزلیگ، فاصله دارد.

کلوپ معتقد است که تیمش باید هر چه زودتر روی دور برد بیافتد و در لحظات حساس عکس العمل بهتری داشته باشد.

 

1578706

 

یورگن کلوپ گفت: "کیفیت فردی میسون مونت در آن لحظه تفاوت را در این بازی ایجاد کرد. این یک بازی فشرده و پرتنش بود. هر دو تیم تلاش زیادی کردند. تقریبا تنها همین را می توان گفت.

آنها یک گل دیگر هم زدند که آفساید بود. نیمه دوم ضدحمله دیگری داشتند، ما موقعیت های بیشتری داشتیم که بهترینشان با سادیو مانه بود و فرصت های دیگری هم داشتیم اما نتوانستیم گل بزنیم. باید به شکل متفاوتی دفاع می کردیم که در این امر خوب ظاهر نشدیم.

خیلی چیزها هست که باید در نظر بگیری. در نهایت ما یک گل دریافت کردیم، آنجا مرتکب اشتباه شدیم، گل دیگرشان آفساید بود و می توانید بگویید ما خوب دفاع کردیم اما با آن همه مالکیت توپی که ما داشتیم باید موقعیت های بیشتری خلق می کردیم. همه چیز تا پاس آخر خیلی خوب بود.

 

1578705

 

متاسفانه نمی توانیم بگوییم ما فقط در خانه مشکل داریم. موضوع آنفیلد اینطور چیزها نیست، به طور کلی خیلی زیاد شکست می خوریم.

باید در لحظات حساس و سرنوشت ساز، پیشرفت کنیم و بهتر شویم. در این لحظات است که باید کیفیت خود را نشان دهیم و به اندازه کافی این کار را نمی کنیم. این ضربه خیلی بزرگی بود. کار ما هنوز تمام نشده. باید در مسابقات بعدی پیروز شویم."

 

1578713

 

سرمربی لیورپول همچنین از تصمیم خود در تعویض محمد صلاح در دقیقه 62 بازی و فرستادن دیوگو ژوتا به زمین دفاع کرد. صلاح که از تعویض خود ناراضی بود هنگام بیرون رفتن از زمین سر خود را به نشانه تاسف و نارضایتی تکان می داد.

 

کلوپ گفت: "به نظر می رسید امشب حساسیت و سختی بازی روی صلاح تاثیر گذاشته است. من نمی خواستم ریسک کنم. اوضاع خوب است. من تصمیماتی را می گیرم که در آن لحظه به نظرم درست هستند. فقط بازیکنان تازه نفس را به زمین فرستادم. به نظر می رسید که صلاح امروز کمی مشکل داشت و خسته بود. او بازی های زیادی انجام داده است.

من می توانستم سادیو مانه یا بابی فیرمینو را تعویض کنم، اما در آن لحظه به نظر می آمد که مو انتخاب بهتری است."

 

لیورپول روز یکشنبه بار دیگر در آنفیلد میزبان فولام است. تنها سه روز بعد از این بازی آنها در دور برگشت از یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ میزبان لایپزیش خواهند بود. قرمزها در دیدار رفت 2-0 لایپزیش را شکست داده اند.

 

دیدگاه‌ها