کد خبر : 1741502 | 15 اسفند 1399 ساعت 12:45 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاتا مارتینو:

در عرض ۱۵ روز به یک مربی بد در بارسلونا تبدیل شدم

تاتا مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا، نمی‌تواند دوران ناخوشایند حضور در این تیم را فراموش کند.

در عرض ۱۵ روز به یک مربی بد در بارسلونا تبدیل شدم

به گزارش "ورزش سه"، مارتینو فصل 14-2013 هدایت بارسا را بر عهده داشت و تنها یک سوپرکاپ اسپانیا را برای این تیم به ارمغان آورد. بارسا با مربیگری او در همه جام ها ناکام ماند. شکست در فینال کوپا دل ری برابر رئال، ناکامی تلخی برای او و بارسا به ثبت رساند. در همان سال، رئال فاتح لیگ قهرمانان شد و بارسا در یک چهارم نهایی با شکست از اتلتیکو، ناکام بزرگ جام لقب گرفت.

 

 

1513854

 

 

مارتینو اکنون در مصاحبه ای به سختی های دوران حضور در بارسلونا اشاره کرده است. او در این باره گفت: " باشگاه های بزرگ همواره مراحل سختی را پشت سر می‌گذارند. این مورد(انتقادات) در بارسلونا برای من اتفاق افتاد. در عرض 15 روز من از اوج خوبی به یک مربی بد تبدیل شدم. من نمی‌دانم که اتفاقاتی که رخ داد قابل قبول بود یا نه اما به هر حال اتفاق افتاده است."

 

گفتنی است تاتا مارتینو پس از دوران حضور در بارسلونا هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده گرفت و دو بار با این تیم تا فینال رقابت‌های کوپا آمریکا پیش رفت اما هر دو مرتبه برابر شیلی مغلوب شد. همچنین این سرمربی آرژانتینی از سال 2019 هدایت تیم ملی مکزیک را برعهده گرفت و تا به این جا نیز دوران نسبتاً خوبی را در این سمت پشت سر گذاشته است.

 

 

1031672

دیدگاه‌ها