کد خبر : 1741505 | 15 اسفند 1399 ساعت 12:58 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سومین گرندپری فصل 2021؛

رسمی: بازگشت گرندپری پرتغال به تقویم فرمول یک

فرمول یک رسما اعلام کرده است که گرندپری پرتغال در پیست زیبای پورتیمائو در تاریخ 30 آپریل تا 2 ماه مه (10 تا 13 اردیبهشت) در تقویم فصل 2021 این مسابقات گنجانده شده است.

رسمی: بازگشت گرندپری پرتغال به تقویم فرمول یک

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های گذشته اعلام شده بود که فرمول یک برای پر کردن جای خالی که در تقویم این فصل مسابقات وجود دارد، ممکن است برگزاری گرندپری پرتغال را در نظر داشته باشد. امروز رسما تایید شد که فرمول یک برای برگزاری سومین گرندپری فصل 2021 به پرتغال خواهد رفت و از تاریخ سی آپریل تا دوم ماه مه (دهم تا سیزدهم اردیبهشت) گرندپری پرتغال در پیست هیجان انگیز و زیبای پورتیمائو برگزار خواهد شد.

 

1578791

 

فصل 2020 نیز فرمول یک در پی شرایط اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان مجبور به چیدن تقویمی ویژه و متفاوت از مسابقات همیشگی شد و پس از 25 سال به پرتغال بازگشت. لوییس همیلتون جلوتر از والتری بوتاس و مکس ورستپن برنده گرندپری پرتغال در فصل 2020 شد و نود و دومین برد خود در این سری از مسابقات را کسب کرد.

گفته می شود فرمول یک مشغول رایزنی و همکاری با مقامات محلی و دولت پرتغال است تا شرایط حضور 27000 تماشاگر در این گرندپری را فراهم آورد.

 

1578790

 

استفانو دومینیکالی، رییس فرمول یک، گفت: "بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم فرمول یک پس از موفقیت بزرگی که در مسابقه سال پیش به دست آورد، این فصل نیز دوباره در پورتیمائو مسابقه خواهد داد.

می خواهیم از برگزارکنندگان و مقامات دولت پرتغال بابت کار سخت و تعهدشان که ما را به این نقطه رساند، تشکر کنیم.

ما در مورد فصل 2021 خود مطمئن و هیجان زده هستیم، زیرا سال گذشته نشان دادیم که می توانیم 17 مسابقه را با امنیت برگزار کنیم و در زمانه ای دشوار برای میلیون ها هوادار خود مسابقاتی هیجان انگیز به ارمغان آوردیم.

امیدواریم که بتوانیم در این فصل هم در امنیت کامل به هواداران در پورتیمائو خوشامد بگوییم و در حال کار کردن بر روی جزییات این موضوع به همراه برگزارکنندگان این گرندپری هستیم."

دیدگاه‌ها