کد خبر : 1741538 | 15 اسفند 1399 ساعت 14:49 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: پیکان جوان‌ترین تیم لیگ برتر است

سرمربی پیکان تیمش را جوان ترین تیم لیگ برتر دانست.

تارتار: پیکان جوان‌ترین تیم لیگ برتر است

به گزاری "ورزش سه"، تیم پیکان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، فردا در مشهد میهمان شهرخودرو خواهد بود. صحبت های مهدی تارتار در مورد این بازی را بخوانید:

 

 

شهرخودرو برای بردن وارد بازی می شود

 

بازی ها در دور برگشت سخت تر شده است. تیم ها همدیگر را شناخته اند و با آنالیز کامل وارد زمین می شوند. بازی با شهرخودرو هم از بازی های سخت ماست. باتوجه به اینکه شهرخودرو جایگاه مناسبی در جدول ندارد برای بردن وارد بازی می شود. ما هم با توجه به بازی خوب هفته گذشته مصمم به این هستیم که این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم تا شرایط ما در جدول بهتر از این شود.
 

 


بازی با کیفیتی خواهد شد

 

بازی با کیفیتی خواهد شد، هر دو تیم، فوتبال با برنامه ای را ارائه می کنند. زمین باکیفیت امام رضا هم این اجازه را می دهد که هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. انشالله اگر بتوانیم برنامه هایی که در ذهن مان است و در تمرینات انجام دادیم را در زمین پیاده کنیم امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم.

 

 

پیکان جوان‌ترین تیم لیگ برتر است

 

تارتار در مورد بازی دادن به 9 بازیکن زیر 23 سال در بازی هفته گذشته تیمش گفت: من به جرات می توانم بگویم که جوان ترین تیم حال حاضر لیگ برتر، تیم پیکان است. ما در بازی گذشته نزدیک به 9 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب قرار دادیم. این دستاورد بسیار بزرگی برای ما است. وقتی یک جوان خوب کار و بازی می کند، این انگیزه را به سایر بازیکنان هم می دهد و رقابت شکل می گیرد. در تیم های ما همیشه هر کسی خوب بوده بازی کرده و بازیکنان این را به خوبی می دانند و باعث می شود که تلاش کنند. هفته گذشته بازی خوبی هم انجام دادیم این کمک می کند که ما در ادامه هم همین رویه را ادامه دهیم.

 


بازیکن در زمین مشکلات را فراموش می کند

 

تا جایی که می دانم بحث واگذاری شهرخودرو انجام و مشکلاتشان مرتفع شده است. ضمن اینکه ما به عنوان یک مربی باتجربه می دانیم که در مسابقه یک بازیکن مشکلات را فراموش می کند چون به فکر سال های آینده اش هم هست. بازی می تواند برای ما سخت باشد؛ اگر هشیار نباشیم می توانیم آسیب ببینیم. بچه هایمان به شرایط خیلی خوبی رسیده اند و افکارشان خیلی خوب است و من این را در تمرینات و بازی ها هم احساس می کنم.

 

 

در نقل و انتقالات خوب عمل نکرده ایم

 

در نقل و انتقالات تا این جا خوب عمل نکرده ایم. روی هر بازیکنی دست می گذاریم، قیمت سرسام آوری دارد. هم خودش هم باشگاهی که درخواست مالی دارد، هزینه های سنگینی را می خواهند. ما تا این لحظه نتوانسته ایم بازیکن جذب کنیم. خدا را شکر در این شرایط باز آرمان قاسمی و مسلم مجدمی را گرفته ایم. خیلی عقب هستیم از رقیبانمان در جدول و امیدوارم که باشگاه یک فکری بکند که برای یارگیری دچار مشکل نشویم.

دیدگاه‌ها