کد خبر : 1741545 | 15 اسفند 1399 ساعت 15:15 | 27.6K بازدید | 2 دیدگاه

برزگر: 9 ماه است که پول نگرفته ایم

سرمربی جوانان پرسپولیس معتقد است که تیمش طلسم شده است.

برزگر: 9 ماه است که پول نگرفته ایم

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان تهران امروز با برگزاری یک دیدار حساس برگزار شد که استقلال در استادیوم درفشی فر موفق شد با تک گل فرهاد عباسی از سد پرسپولیس بگذرد.

 

محمد برزگر، سرمربی تیم جوانان پرسپولیس در مورد باخت امروز تیمش گفت:  همه بازی را دیدند و نمی خواهم توجیهی برای باخت مان داشته باشم. ما سوار بازی بودیم و برنامه های تاکتیکی که داشتیم را به خوبی پیاده کردیم ولی در آن جلو گل نزدیم. قانون نانوشته فوتبال این است که اگر گل نزنی گل می خوری. به خاطر همین ما در دقایق آخر متاسفانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. به استقلال هم تبریک می گویم. واقعا امروز شایسته برد بودیم. بچه هایمان چندین موقعیت گل از دست دادند. در نیمه اول یک تک به تک خوب را نزدیم. در نیمه دوم یک تک به تک را به تیر زدیم؛ انشالله برای بازی های بیشتر خوب کار می کنیم.

 

وی ادامه داد: ما الان نزدیک 9 است یک هزار تومان پول دریافت نکردیم. در مورد تامین هزینه ها هم که زمین مال خود باشگاه است و توپ و مانع و این چیزها هم که هست ولی خب ما 9-10 ماه است می آییم تمرین میک کنیم بازی می کنیم ولی پولی دریافت نمی کنیم. خیلی از این بچه ها از لحاظ مالی ضعیف هستند خیلی ها شاید از لحاظ تعذیه مشکل داشته باشند. این ها توجیه برای باخت نیستند ولی اگر باشگاه هم یک ذره بیشتر به فکر ما باشد خیلی از لحاظ انگیزشی می تواند خوب باشد.

 

سرمربی جوانان پرسپولیس تاکید کرد: تیم ما طلسم شده است. واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. به خیلی چیزها اصلا اعتقاد ندارم که خیلی ها می گویند اما الان مشکل ما یک گل و یک برد است. همین تیم پارسال سوم شده ولی امسال ببینید چه شرایطی رقم می خورد؟ اگر بچه ها یک کمی تمرکزشان را بیشتر کنند و باشگاه هم حمایت کند، شرایط مان بهتر می شود.

 

برزگر در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه که چرا جوانان پرسپولیس با وجود 4 سال قهرمانی تیم بزرگسالان نمی توانند چنین عملکرد خوبی داشته باشند، گفت: یک موضوعی که در فوتبال پایه است و فقط مربوط به پرسپولیس نیست همه جا هست، اهمیت ندادن به تیم های پایه است. در صورتی که سرمایه ها و استعدادهای ناب فوتبال همین جاست. اگر رسیدگی بشود اگر از سوی باشگاه حمایت بیشتر شود مطمئن باشید ما هم می توانیم مثل بزرگ ها نتیجه بگیریم.

 

تمرینات ما همه صبح است، بچه کی بیدار شود، کی تغذیه کند، کی سرتمرین حاضر شود، کی استراحت کند؟ ما بعضا ساعت 8 صبح زمین داریم! بچه باید 5 صبح از خواب بیدار شود. این ها اتفاقاتی هستند که باعث می شوند بازیکن به مرور از هر لحاظ مشکل بخورد.

دیدگاه‌ها