کد خبر : 1741546 | 15 اسفند 1399 ساعت 15:19 | 33.3K بازدید | 6 دیدگاه

صدرمحمدی: استقلال بهترین آکادمی ایران را دارد

سرمربی جوانان استقلال معتقد است که این باشگاه بهترین آکادمی را در ایران دارد.

صدرمحمدی: استقلال بهترین آکادمی ایران را دارد

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان تهران امروز با برگزاری یک دیدار حساس برگزار شد که استقلال در استادیوم درفشی فر موفق شد با تک گل فرهاد عباسی از سد پرسپولیس بگذرد.

 

 حسین صدرمحمدی، سرمربی تیم جوانان استقلال پس از پیروزی امروز تیمش گفت: امیدوارم که این برد باعث خوشحالی طرفداران شود و آن را به همه آبی دلان عزیز تقدیم می کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز سه چهار بازیکن خوب ما حضور نداشتند. چهار پنج تا از بازیکنانمان در تیم امید بازی می کنند یک نیم نگاهی هم به تیم بزرگسالان دارند. آکادمی استقلال با وجود دوستان و عزیزان شکل خیلی خوبی می گیرد. من از همه عزیزان دعوت می کنم که بیایند و شکل کار آکادمی استقلال را از نزدیک ببینند که بهترین آکادمی ایران است.

 

سرمربی جوانان استقلال در مورد اسکان بازیکنان شهرستانی استقلال تصریح کرد: ما صدرصد روی این موضوع نظارت داریم و بهترین خوابگاه را گرفتیم. متاسفانه یک حرف و حدیثی پیش آمده بود و دوستان شیطنت کرده بودند ولی شما تشریف بیاورید و خوابگاه بچه های ما را ببینید. شام، ناهار و صبحانه مهیاست. همه چیزشان هم از هر نظر آماده است. هزینه این خوابگاه ماهی برای باشگاه چهل میلیون تومان آب می خورد که سالی 500-600 میلیون تومان می شود.

 

صدرمحمدی در مورد وضعیت مالی پایه های باشگاه در دوره ای که تیم بزرگسالان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، گفت: خب طبیعتا ما این توقع را از باشگاه داریم که به ما توجه بیشتری صورت بگیرد. نه اینجا در همه آکادمی های ما متاسفانه این گونه است که خیلی بها داده نمی شود. امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد که قراردادهای خوبی با مربیان بسته شود. ما یک دریافت ناچیز از باشگاه داشتیم ولی امیدواریم که طلب بازیکنان و مربیان تیم پایه پرداخت شود.

دیدگاه‌ها