کد خبر : 1741551 | 15 اسفند 1399 ساعت 15:48 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال عبدیان از مجیدی با دسته گل (عکس)

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که گفته می شد با مجیدی اختلافاتی دارد، در تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد.

 استقبال عبدیان از مجیدی با دسته گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان برای برگزاری دیدار حساس فردا مقابل فولاد، در زمین نفت تهرانسر برگزار شد و استقلالی ها زیر نظر فرهاد مجیدی نکات فنی را مرور کردند.


مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال که پیش از این گفته می شد با فرهاد مجیدی اختلافاتی دارد، با یک دسته گل به سراغ مجیدی رفت تا نشان دهد این دو اختلافی با یکدیگر ندارند. عبدیان در ادامه و در طول تمرین امروز حضور داشت و نظاره‌گر کار آبی‌ها بود.

 

1578864


در این جلسه تمرینی داریوش شجاعیان به صورت اختصاصی کار کرد. همچنین صالح مصطفوی و بهزاد نوشادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی این تیم به بازیکنان معارفه شدند.


بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی، به فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم سبز و بنفش زیر نظر کادرفنی مشغول شدند.


مهدی‌ مهدی‌پور به دلیل سرما خوردگی در این تمرین غایب بود. او جهت اطمینان از وضعیتش، تست کرونا داده که جواب آن منفی بوده است.

 

1578862


سعید مهری بازیکن جدید استقلال در تمرین امروز حضور داشت اما به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالات این تیم به اردو نرفت. تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل شد تا اردوی پیش از بازی با فولاد را برگزار کند.


استقلال و فولاد فردا شنبه و از چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، در استادیوم آزادی از ساعت 17:30 به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها