کد خبر : 1741566 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:02 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

عبداللهی: تراکتور نیاز به تلاش و فداکاری بیشتر دارد

مربی تراکتور امیدوار است فردا نمایش خوبی مقابل نساجی داشته باشند.

عبداللهی: تراکتور نیاز به تلاش و فداکاری بیشتر دارد

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی اظهار کرد: پیش از هر چیز از هواداران و باشگاه تراکتور بابت انتخاب و اعتماد به کادر فنی که در راس آن آقای خطیبی هستند، تشکر می‌کنم. امیدوارم این اعتماد تداوم داشته باشد و ثبات به روح تراکتور بزرگ تزریق شود.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم پس از سال‌ها نیمکت تراکتور به یک مربی بومی سپرده شده و همه می‌دانند که رسول خطیبی چه تعصبی به تراکتور و تبریز دارد؛ امیدوار هستم آقای خطیبی که فرزند آذربایجان است، با پشتوانه باشگاه و مردم آذربایجان به موفقیت برسد.

 

مربی تراکتور اضافه کرد: قبلا هم گفتم به دنبال شعار دادن نیستیم و با کار و تلاش بی‌نهایت می‌خواهیم شایستگی‌هایمان را به اثبات برسانیم. بازیکنان تراکتور در همین مدت به خودباوری لازم رسیده‌اند و آقای خطیبی و کادر فنی به این بازیکنان ایمان کامل دارند.

 

عبداللهی یادآور شد: اگر بازیکنان تیم بزرگ تراکتور فقط فداکاری و تلاش را به کارشان اضافه کنند، با قاطعیت می‌گویم که بهترین بازیکنان ایران در تراکتور هستند و فقط حلقه گمشده این تیم، می‌تواند تلاش، تلاش و تلاش باشد.

 

او تاکید کرد: همه باید با تمام وجود برای این تیم بازی کنند چراکه موفقیت فقط با کار و تلاش به دست می‌آید. امیدوارم با زمان کمی که بین بازی‌ها وجود دارد، نقاط ضعف را پوشش دهیم و فردا هم با تمام وجود برای برد تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها