کد خبر : 1741572 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:31 | 154K بازدید | 0 دیدگاه

تیالند ماشین گلزنی جدید نروژی

ظهور یک هالند دیگر؛ پسرخاله ارلینگ! (عکس)

به نظر می‌رسد ژن فوتبالی در خانواده هالند ارثی است و پس از ظهور ارلینگ، حالا پسرخاله او هم در آستانه تبدیل شدن به یک فوتبالیست بزرگ است. پدر هالند نیز زمانی برای سیتی و لیدز بازی می‌کرد.

ظهور یک هالند دیگر؛ پسرخاله ارلینگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند تبدیل به پدیده بزرگ فوتبال دنیا شده است. شروع درخشش او در سالزبورگ اتریش بود و در نهایت بروسیا دورتموند را برای پیشرفت فوتبال خود انتخاب کرد؛ در حالی که مورد توجه یونایتد، یوونتوس و رئال نیز قرار داشت.

 

 

ارلینگ هالند در دورتموند

 

هالند ژانویه 2020 بود که راهی دورتموند شد و درخشش او همچنان ادامه داشته تا جایی که رئال مادرید و دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی همچنان در تلاش برای جذب او هستند و بعید است این ستاره نروژی سال های زیادی در دورتموند بماند.

 

فصل 18-2017 یعنی زمانی که این بازیکن در عضویت مولده نروژ بود،  با زدن 16 گل خود را به عنوان یک ستاره آینده دار معرفی کرد و از همان جا بود که رقابت بین سالزبورگ و منچستر برای جذب او بالا گرفت و در نهایت هالند راهی اتریش شد.

 

1578889

 

این روزها پسرخاله هالند نیز در تیم جوانان مولده خوش می درخشد. "آلبرت براوت تیالند"، با 17 سال سن توانسته در 37 بازی 64 گل بزند و جالب اینکه از لحاظ ظاهر و قد و قامت نیز شباهت زیادی به ارلینگ هالند دارد. 

 

او فوتبالش را از براین اف کا شروع کرد و در این تیم نیز رکورد 40 گل در 31 بازی را به ثبت رسانده بود. به نظر می رسد تیالند به زودی به تیم اول مولده منتقل خواهد شد و شاید در یکی دو سال آینده شاهد حضورش در سطح اول فوتبال اروپا هم باشیم.

 

1578890

 

تیالند در مصاحبه جدید خود گفت:« در مولده احساس راحتی می کنم. در این باشگاه به خوبی به من و دیگر بازیکنان جوان رسیدگی می شود و برنامه های خوبی برای آینده من دارند. تمرکزم روی مولده است و معتقدم اینجا بهترین مکان برای پیشرفت است. با ارلینگ صحبت کرده ام و او هم توصیه کرد در مولده بمانم و پیشرفت کنم؛ هرچند تصمیم نهایی برای ماندن در مولده را خودم گرفتم.»

 

تیالند را ماشین گلزنی جدید فوتبال نروژ می دانند و بله؛ باید ادعا کرد که هالند شماره 2 در راه است.

 

دیدگاه‌ها