کد خبر : 1741574 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:45 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

2 اسپانسر می‌آورم؛ ژاوی به درد تیم دوم بارسا می‌خورد

تونی فریکسا این روزها در تلاش است با وعده های بزرگ، نظر اعضای باشگاه بارسلونا را به خود جلب کند.

2 اسپانسر می‌آورم؛ ژاوی به درد تیم دوم بارسا می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به انجام خواهد رسید و شواهد از این قرارند که خوان لاپورتا یک بار دیگر سکان ریاست را برعهده خواهد گرفت. رقبای او ویکتور فونت و تونی فریکسا هستند.

فریکسا یکی از نامزدهای پرحاشیه ریاست بارسلونا محسوب می شود و اخیرا با چسباندن پوسترهایی ضد رئیس رئال مادرید و نیز خوان لاپورتا در ایستگاه های مترو و اتوبوس بارسلونا خبرساز شد.

 

 

1559808

 

 

فریکسا همچنین ادعا می کند که قادر به جذب همزمان هالند و کیلیان امباپه است. او در جدیدترین اظهارنظر خود به راک 1 گفت که کاری خواهد کرد بارسا در نوکمپ بدون تبلیغ روی پیراهن به میدان برود.

فریکسا گفت:« با دو اسپانسر به توافق رسیده ام. یکی 250 میلیون یورو به باشگاه تزریق خواهد کرد و دیگری با قراردادی 5 ساله به ما سالی 60 میلیون یورو پرداخت می کند و اجازه خواهد داد در خانه بدون تبلیغ روی پیراهن به میدان برویم. در واقع با این دو اسپانسر 550 میلیون یورو پول به خزانه باشگاه وارد خواهد شد.»

 

 

1573641

 

 

فریکسا در مورد استفاده از ژاوی گفت:« من رئیس شوم، کومان در پست خود باقی خواهد ماند. به من گفته اند که ژاوی فقط به مربیگری فکر می کند و معتقدم او در حال حاضر تنها به کار تیم دوم بارسا می آید. البته من به گارسیا پیمنتو مربی کنونی تیم دوم اطمینان دارم و او در باشگاه خواهد ماند. ژاوی می تواند گزینه ای برای آینده بارسا باشد ولی ما الان کومان را داریم که خوب کار کرده و باید ادامه دهد.»

 

دیدگاه‌ها