کد خبر : 1741580 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:57 | 193.7K بازدید | 3 دیدگاه

با حضور در تهران و آماده برای تماس سرخ‌ها

رونمایی از خرید جدید پرسپولیس؛ مغانلو بعد از صبحانه

پرسپولیس فردا با دومین خرید احتمالی خود در زمستان پای میز مذاکره خواهد نشست.

رونمایی از خرید جدید پرسپولیس؛ مغانلو بعد از صبحانه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب مهدی ترابی، اکنون پرسپولیسی‌ها امیدوارند طی ساعات آتی از دومین خرید خود نیز رونمایی کنند و به توافق لازم برای عقد قرارداد دست یابند.

 

شهریار مغانلو، مهاجم سابق پیکان با سابقه آقای گلی در ملوان بندرانزلی در دوره پایانی خدمت سربازی به جمع خودروسازان بازگشت و خیلی زود توانست علیرغم نمایش نگران کننده این تیم در فصل گذشته و در منطقه سقوط به گلزن اول آنها تبدیل شود. اتفاقی که او را در بورس نقل و انتقالاتی قرار داد تا تیم‌های سپاهان، تراکتور و پرسپولیس را خواهان خود ببیند. با این حال او که حتی در برنامه تلویزیونی از تمایل خود به پرسپولیس خبر داده بود، با توجه به پیشنهاد اروپایی‌اش ترجیح داد راهی پرتغال شود تا مسیری که مهدی طارمی پشت سر گذاشته بود را در سانتاکلارا دنبال کند.

 

با این حال اکنون در شرایطی که مغانلو با توجه به ضعف خط حمله پرسپولیس بار دیگر موردتوجه سرخپوشان قرار گرفته، او بعد از مدت‌ها درگیری در خصوص دریافت فسخ قرارداد، بامداد روز گذشته به تهران بازگشت و اکنون در حال آماده سازی برای تدارک حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با این تیم است.

 

گفته می‌شود قرار است فردا صبح و احتمالا پیش از بازی برابر نفت آبادان این مذاکره دنبال شود و طرفین بعد از توافق نهایی قرارداد خود را به امضا برسانند. پیش از این باشگاه پرسپولیس از این بازیکن خواسته بود تا مذاکرات خود برای دریافت رضایتنامه از سانتاکلارا را شخصا دنبال کند و اکنون با حضور این بازیکن در تهران به نظر می‌رسد شرایط در مسیر اهداف طرفین دنبال می‌شود و تنها مذاکره بین مغانلو و مدیران پرسپولیس باقی مانده است.

 

پرسپولیس پیش از این مهدی ترابی را به عنوان اولین خرید زمستانی خود معرفی کرده بود و اکنون هم در نظر دارد با جذب مغانلو و تقویت خط حمله خود، یورش به سمت آخرین نقل و انتقالات خود را در خصوص جذب مدافع در ادامه در پیش بگیرد.

 

دیدگاه‌ها