کد خبر : 1741585 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:04 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان روزهای ابهامِ ماندن یا رفتنِ خلعتبری (عکس)

محمدرضا خلعتبری هافبک تیم فوتبال سپاهان که شایعات زیادی پیرامون جدایی او از جمع طلایی پوشان وجود داشت، به نظر می رسد در اصفهان ماندنی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که نساجی مازندران مدام از خریدهای جدید خود برای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم مسابقات لیگ بیستم رونمایی می کرد، یکی از نام هایی که گمانه زنی های زیادی در مورد حضورش در قائمشهر مطرح می شد، محمدرضا خلعتبری هافبک تکنیکی و ریزنقش تیم فوتبال سپاهان بود که حداقل تا حالا این اتفاق به نتیجه نرسیده است.


روز آینده تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که سروش رفیعی یکی از غایبان کلیدی این مسابقه به شمار می رود؛ ضمن اینکه استنلی کی روش هم به دلیل چهارکارته شدن محروم است تا شانس زیادی برای محمدرضا خلعتبری جهت حضور در ترکیب اصلی وجود داشته باشد.


این احتمالا اولین مرتبه ای نخواهد بود که محرم نویدکیا با چنین مشکلی مواجه می شود و در شرایطی که مهدی کیانی، رضا دهقانی، محسن الغسانی و محمد پاپی از اردوی طلایی پوشان جدا شده اند و هنوز بازیکنی جذب نشده است، بعید به نظر می رسد که مثل سایر بازیکنانی که نامشان ذکر شد، محمدرضا خلعتبری هم رضایتنامه باشگاه را برای جدایی دریافت کند و به احتمال فراوان نیم فصل دوم لیگ بیستم را هم در جمع طلایی پوشان سپری خواهد کرد.

 

1578919

دیدگاه‌ها