کد خبر : 1741593 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:38 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی شاگردان قلعه نویی برای دربی کرمان

تیم فوتبال گل گهر آخرین تمرینات خود برای حضور در دربی کرمان را پشت سر گذاشت.

آمادگی شاگردان قلعه نویی برای دربی کرمان

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم لیگ برتر فردا آغاز می شود که تمامی هشت دیدار این هفته در یک روز برگزار می شود که در یکی از حساس ترین مسابقات هفته، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان تیم های هم استانی که در جدول رده بندی نیز همسایه هستند، در دربی کرمان به مصاف هم می روند.


گل گهر که در بازی های گذشته نتایج سینوسی را کسب کرده است، در دو دیدار گذشته خود مقابل پرسپولیس و سپاهان تن به شکست داده و به طور کلی در 9 دیدار اخیر خود تنها 2 بار برنده از زمین خارج شده و با 4 شکست و 3 تساوی نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است.


در سوی مقابل مس رفسنجان در 10 بازی قبلی خود 5 بازی را پیروز شده و مقابل پرسپولیس و سپاهان تن به شکست داده و 3 دیدار شاگردان ربیعی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده و مسی ها وضعیت بهتری نسبت به گل گهر در جدول رده بندی و بازی های اخیر دارند.


گل گهر که فصل را به عنوان یک مدعی آغاز کرد، امیدوار است در بازی حساس فردا که در استادیوم خانگی آنها برگزار خواهد شد، سه امتیاز را کسب کرده و دوباره به جمع تیم های بالای جدول اضافه شود. شاگردان قلعه نویی امروز نیز با روحیه بالا آخرین تمرین خود پیش از حضور در دربی کرمان را انجام دادند و آخرین توصیه های فنی را از مربیان خود دریافت کردند.


هم اکنون مس رفسنجان با 23 امتیاز در رده هشتم قرار دارد و گل گهر نیز با یک امتیاز کمتر در رده نهم قرار گرفته است. آنها با تیم رده سومی استقلال که 27 امتیازی است، فاصله چندانی ندارند. تیم پیروز دیدار فردای دربی کرمان می تواند چندین رتبه در جدول رده بندی صعود کند به همین دلیل این مسابقه از اهمیت فوق العاده ای نزد دو تیم برخوردار است و باید دید تیم قلعه نویی برنده این بازی حساس خواهد بود یا شاگردان ربیعی به شگفتی سازی خود ادامه می دهند.

 

دیدگاه‌ها