کد خبر : 1741598 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:46 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌ ستاره‌های NBA؛

ALL STARS به یاری دانشگاه‌های سیاهپوستان آمد

بازی ستاره‌های لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا موسوم به All Starدر سال 2021 در زمین مخصوصی برگزار خواهد شد و طرح های اولیه این زمین فوق العاده به نظر می رسند.

ALL STARS به یاری دانشگاه‌های سیاهپوستان آمد

به گزارش "ورزش سه"، مقامات NBA  پیش از این اعلام کرده بودند دیدار ALL STARS در سالن استیت فارم آرنا در آتلانتا که در تاریخ هفتم مارس برگزار خواهد شد به "گسترش و پیشرفت کالج ها و دانشگاه هایی که به صورت تاریخی به سیاهپوستان تعلق دارد  (HBCUs) و تساوی در برابر کووید-19" اختصاص خواهد یافت.

به بیان دیگر NBA می خواهد در راستای یافتن منابع مالی برای کمک به کارکنان و دانشجویان HBCU که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته اند، کمک کند.

و برای اینکه این مشکل را در کانون توجه قرار دهد، لیگ با بسیاری از دانش آموختگان HBCU تماس گرفت تا اثری هنری را در سالن بازی خلق کنند.

محصول نهایی اثری بسیار قابل توجه از آب درآمده که فرهنگ HBCU را گرامی می دارد... از رژه گروه های موسیقی گرفته تا تمرکز بر تحصیلات و غیره.

 

1578929

 

به عنوان بخشی از فستیوال گروه های رسمی موسیقی دانشجویی دانشگاه های Grambling State و Florida A&M هنگام معرفی بازیکنان به اجرا خواهند پرداخت.

NBA همچنین 500000 دلار بودجه بورسیه تحصیلی به صندوق کالج Thurgood Marshall (TMCF) و صندوق کالج United Negro متعهد شده است.

همچنین مبلغ 750،000 دلار دیگر بودجه وجود دارد که بر اساس چالش های مختلفی که در طول بازی برگزار خواهد شد، به سازمانها تعلق خواهد گرفت.

به عنوان مثال هر تیمی که درپایان کوارتر اول، دوم و سوم جلو باشد، 150 هزار دلار برای هر کوارتر به یکی از سازمان ها اهدا خواهد کرد.

و همچنین هر سه داوری که این مسابقه را قضاوت خواهند کرد از فارغ التحصیلان HBCU هستند.

 

دیدگاه‌ها