کد خبر : 1741600 | 15 اسفند 1399 ساعت 19:08 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیک سیرت: بازی فردا 3 امتیازی نیست

مربی تیم ماشین سازی شرایط تیم خود را یک شرایط خاص دانست.

 نیک سیرت: بازی فردا 3 امتیازی نیست

به گزارش ورزش سه؛ تیم های ذوب آهن و ماشین سازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، فردا در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. صحبت های محمد نیک سیرت، مربی ماشین سازی در مورد این دیدار را بخوانید:

 

این یک بازی سه امتیازی نیست

 

بازی فردا یک جدال پایین جدولی است. این بازی یک بازی سه امتیازی نیست بلکه شش امتیازی است. بازی یک مقدار حساسیت های خودش را دارد اما قاعده فنی آقای پاشازده این است که زیاد به جدول نگاه نمی کند و توجهش را به تیم خود معطوف می کند. بیشتر از لحاظ روحی و بدنی روی بچه ها کار می کنند و برایشان زیاد مهم نیست که قرار است جلوی چه تیمی بازی کنیم. تلاش مان را هم می کنیم که یک بازی خیلی خوب انجام دهیم.

 

تیم بدنسازی خوبی نداشته است

 

ما چند بازیکن مصدوم داریم. شرایط بدنسازی از اول فصل تا الان به گونه ای نبوده که بچه ها در شرایط آرمانی باشند. وزنه نزده اند، بدن هایشان خیلی افت کرده و ما خیلی نمی توانیم در این شرایط، رویشان فشار زیادی بیاوریم چون بازی ها فشرده هستند و احتمال مصدومیت بالا می رود. کادر پزشکی تلاش می کنند که بچه های مصدوم را به شرایط ایده آل برسانند.

 

حسینی فوتبالیست خوبی بود

 

آقای حسینی فوتبالیست خوبی بودند و الان هم در زمینه مربیگری، مربی خوبی هستند. آرزوی موفقیت برای آنها می کنم.

 

شرایط تیم ما یک شرایط خاص است

 

شرایط تیم ما یک شرایط خاص است. تیم مدیریتی ما شبانه روز تلاش می کنند که وضعیت را به شرایط آرمانی برسانند. از همین جا از آنها تشکر می کنیم و امیدواریم به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم جوابگوی مردم خوب آذربایجان باشیم.

.

 

دیدگاه‌ها